מכשירי הטלפון של חברי הכנסת משה סעדה וטלי גוטליב נפרצו, כך הודיעו השניים מוקדם יותר היום (רביעי) לקצין הכנסת. לפי הפרסום של העיתונאי יהודה שלזינגר, מידע מהמכשירים הופץ ברשת דארק-נט.

כזכור, רק בשבוע שעבר נודע כי מכשירו האישי של רה"מ לשעבר נפתלי בנט נפרץ על ידי קבוצת ההאקרים "חנדלה" המזוהה עם איראן. לטענת הקבוצה, המכשיר שנפרץ הוא אייפון 13. בנט מנגד טען כי הפריצה הייתה רק לטלגרם, ממנו נלקחו הודעות ותמונות. ייתכן כי הפריצה בוצעה במחשבו האישי ולא במכשיר האייפון.

ההאקרים פרסמו תמונות אישיות, התכתבויות פרטיות והקלטות קוליות, וכן רשימת אנשי קשר בת 141 עמודים, הכוללת מספרי טלפון של בכירים ישראלים, עיתונאים ומנהיגים זרים כמו נשיא צרפת עמנואל מקרון, שליט איחוד האמירויות וראש הסוכנות לאנרגיה אטומית. בהמשך פרסמו אלפי התכתבויות נוספות, כולל כאלו משנים קודמות.

לשכת בנט הכחישה בתחילה פריצה למכשיר עצמו, ומסרה כי הוא נבדק ולא נפרץ. מאוחר יותר, כאמור, הודה בנט כי הושגה גישה לחשבון הטלגרם שלו "בדרכים שונות", ומשם דלפו חומרים אמיתיים ומזויפים. בנט מצידו טען כי "גורמים עוינים" מנסים לפגוע בו לקראת חזרתו לפוליטיקה, אך הדבר לא ירתיע אותו.
