accessibility-icon
share-icon
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

האלימות במגרשים: המשטרה עצרה חשוד נוסף מאוהדי הפועל ת"א

דסק C14

דסק C14

ד טבת ה'תשפו (24.12.25)

0

like

0

dislike

במסגרת המאבק באלימות בספורט, היחידה המרכזית של מחוז ת"א עצרה חשוד נוסף, בן 26 מאזור השרון, בפרשת 'אדום בוהק' • בכך עלה מניין המעורבים בפרשה ל-25 בגירים ושני קטינים • במשטרה מדגישים כי יפעלו למיצוי הדין עם כל מי שיפר את הסדר במגרשים


היחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז תל אביב עצרה אתמול (שלישי) חשוד נוסף, צעיר בן 26 מאזור השרון, במסגרת פרשת "אדום בוהק". על פי החשד, הצעיר היה מעורב באירועי אלימות חמורים שהתרחשו בתוך אצטדיון כדורגל, ונגדו יוגש כתב אישום בימים הקרובים.

מעצרו של החשוד הנוסף מביא את מניין המעורבים בפרשה ל-27 בני אדם, מתוכם 25 בגירים ושני קטינים. כזכור, הפרשה עוסקת באוהדים מארגון "האולטראס" של הפועל תל אביב, וכבר הוגשו כתבי אישום נגד 24 מהם בגין שימוש באמצעי לחימה ועבירות נוספות. נכון להיום, 23 מהנאשמים שוהים במעצר בית, ונאשם נוסף נמצא במעצר.

maximize-image
הפועל תל אביב חולצה | צילום: דני מרון, פלאש 90

במשטרת ישראל הדגישו כי ימשיכו לפעול ביד קשה נגד פורעי חוק המגיעים למגרשי הספורט ופוגעים בחוויה של כלל האוהדים. "המשטרה תפעל למיצוי הדין, כמו במקרה הזה, מול כל מי שיפר את הסדר הציבורי", נמסר בהודעת המשטרה.

עקבו אחרינו גם ב-Google News