היחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז תל אביב עצרה אתמול (שלישי) חשוד נוסף, צעיר בן 26 מאזור השרון, במסגרת פרשת "אדום בוהק". על פי החשד, הצעיר היה מעורב באירועי אלימות חמורים שהתרחשו בתוך אצטדיון כדורגל, ונגדו יוגש כתב אישום בימים הקרובים.
מעצרו של החשוד הנוסף מביא את מניין המעורבים בפרשה ל-27 בני אדם, מתוכם 25 בגירים ושני קטינים. כזכור, הפרשה עוסקת באוהדים מארגון "האולטראס" של הפועל תל אביב, וכבר הוגשו כתבי אישום נגד 24 מהם בגין שימוש באמצעי לחימה ועבירות נוספות. נכון להיום, 23 מהנאשמים שוהים במעצר בית, ונאשם נוסף נמצא במעצר.

במשטרת ישראל הדגישו כי ימשיכו לפעול ביד קשה נגד פורעי חוק המגיעים למגרשי הספורט ופוגעים בחוויה של כלל האוהדים. "המשטרה תפעל למיצוי הדין, כמו במקרה הזה, מול כל מי שיפר את הסדר הציבורי", נמסר בהודעת המשטרה.
