accessibility-icon
share-icon

הקומיקאי עידן ניידיץ: "אני חי עם יצור נרגן וכועס"

דסק C14

דסק C14

ד טבת ה'תשפו (24.12.25)

3

like

0

dislike

הסטנדאפיסט וכוכב הרשת עידן ניידיץ הגיע ל'ישראל הבוקר' וסיפר על מאחורי הקלעים של הסרטונים הוויראליים שכבשו את הרשת • ניידיץ סיפר על שיתוף הפעולה עם בתו: "היא סוגרת לי פאנצ'ים" • וגם - הבחירה בהומור ככלי הישרדותי: "אנחנו חייבים להיטען מחדש"


עידן ניידיץ, אחד מכוכבי הרשת המצליחים בישראל, התארח הבוקר (רביעי) בתוכנית 'ישראל הבוקר' ושיתף בתהליך היצירה של סדרת הסרטונים הפופולרית שלו, בה הוא מחקה את בתו המתבגרת.

"פתאום שמתי לב שאני חי בבית עם יצור נרגן וכועס, שכל מילה שלי מגיבה באובר-כעס", סיפר ניידיץ בחיוך. "אמרתי לעצמי: בוא'נה, יש פה קומדיה מתחת לאף, לא צריך להתאמץ". לדבריו, בתו היא שותפה מלאה ליצירה, גם אם היא מעדיפה להישאר מאחורי הקלעים: "היא לא רוצה להצטלם בעצמה כדי שלא יתייגו אותה כ'הבת של ההוא מהסרטונים', אבל היא מצלמת, סוגרת פאנצ'ים והראשונה לבדוק כמה לייקים הסרטון קיבל".

ניידיץ התייחס גם לחשיבות ההומור בתקופה המורכבת שעוברת על ישראל: "אנחנו כל כך סופגים כל הזמן את החדשות והעדכונים, ואין פה יום אחד רגוע. התפקיד שלי הוא להיות שליח של הומור, להטעין את האנשים באנרגיות כדי שיוכלו לחזור לחיים הרגילים".

במהלך הריאיון הוצגו קטעים ממופע הסטנדאפ החדש שלו, אותו כתב בשנה וחצי האחרונות יחד עם התסריטאי ארנון וייס. המופע, שיושק ב-22 בינואר בבית ציוני אמריקה בתל אביב, עוסק בחוויות היומיומיות של ההורות, הזוגיות והשחיקה, ומציע זווית קומית על "כל מה שכולנו חושבים כהורים אבל לא מסוגלים להגיד".

עקבו אחרינו גם ב-Google News