במפלגת הליכוד הגיבו הערב (שלישי) לראשונה לתחקיר שפרסם השבוע העיתונאי אבישי גרינצייג, ולדבריו של ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט בעקבות הפרסום. בתחקיר נטען כי אלי פלדשטיין וישראל איינהורן קידמו במודע מסרים פרו-קטאריים בתקשורת הישראלית, תוך הצגתם כ"גורמים" בלשכת ראש הממשלה והעברתם כתדרוכים רשמיים. לפי הפרסום, השניים אף תכננו "ספינים" שנועדו להיטיב עם קטאר והדליפו אותם לעיתונאים בכירים בערוצי הטלוויזיה.
בליכוד דחו את הטענות מכל וכל. בהודעת המפלגה נמסר כי "שרוליק איינהורן ואלי פלדשטיין מעולם לא היו חלק מלשכת ראש הממשלה". עוד נטען כי "בכל החומרים שנחשפו אין ולו בדל של מעורבות לשכת ראש הממשלה או מי מטעמה, להיפך". בליכוד הדגישו כי מתחילת המלחמה לשכת ראש הממשלה וראש הממשלה עצמו תקפו את קטאר, וקטאר תקפה פעמים רבות את ראש הממשלה.

עוד צוין כי ראש הממשלה ספג ביקורת קשה מהתקשורת הישראלית ומבכירים במערכת הביטחון בשל עמדתו התקיפה כלפי קטאר, בטענה שזו מסכנת את עסקת החטופים.
בהתייחסות ישירה לדבריו של בנט נכתב: "מוטב שבנט, שמשתמש במילה 'בגידה', יסתכל על עצמו". בליכוד האשימו את בנט כי "בגד בבוחריו כשהקים ממשלה עם האחים המוסלמים, שבנט עצמו הגדיר כתנועת אחות של חמאס", והוסיפו כי הוא “יבגוד שוב” בניסיון להקים ממשלת שמאל הנשענת על האחים המוסלמים. עוד נטען כי בנט הכניס אלפי פועלים מעזה לישראל, שלטענת הליכוד "הכינו את הקרקע ל-7 באוקטובר".
לסיום נכתב כי "מפלטו של הארכי-נוכל בנט הוא המצאת עלילות דם", וכי אף שלדבריהם בנט יודע שבית המשפט כבר קבע שפרשת "קטארגייט" היא "קטארפייק" ושלא בוצעה כל עבירה, הוא ממשיך למחזר שקרים כדי להסיט את הדיון מהחומרים החמורים שנחשפו בפריצה לטלפון שלו ומוסתרים, לטענת הליכוד, מעיני הציבור.
