צביקה מור, אביו של שורד השבי איתן מור, הגיע להתראיין הערב (שני) בתוכנית "פתחי ושי", וסיפר על הרגעים המרגשים עם חזרת בנו הביתה משבי ארגון הטרור הרצחני חמאס, ועל הלילה הראשון עם חזרתו לישראל: "אני חושב שאותו לילה, אחרי שנתיים, ישנתי סוף סוף".
במהלך הריאיון, הציגו המנחים למור את רגע החזרה המרגש והחיבוק הראשון אחרי התקופה האיומה. "אני פרקתי פה שנתיים", סיפר האב, ואז הוסיף בעצב: "פרקתי פה שנתיים שאנשים שחשבו שאני לא בן אדם, שאני מכונה".

לאחר מכן, סיפר על הרגעים שלפני הפגישה המרגשת: "אנחנו יושבים שם מכווצים, איך הבן שלנו נראה, אנחנו לא יודעים, כי חמאס לא שחרר עליו שום סרטון. ואנחנו יושבים שם, סידרו לנו שם כורסאות, ואנחנו יושבים שם מכווצים,ואז פתאום קראו לנו, "בואו, איתן פה". מה? איך הוא כבר פה? איך הוא התארגן כבר?"
"אני באמת פרקתי שנתיים שהייתי צריך מול הקהל להיות מאוד חזק, כי אנחנו במלחמה, זה לא מתאים להתבכיין בזמן מלחמה", מספר מור, "יש פה כל כך הרבה משפחות שנפגעו ואני אתבכיין עכשיו? ופתאום ראיתי אותו, פשוט פרקתי. לא התפרקתי – פרקתי. פרקתי את כל הרגש".

"אני חושב שאותו לילה, אחרי שנתיים, ישנתי סוף סוף, אבל האמת לא כל כך, כי כל הזמן דאגתי האם הוא ישן", סיפר אביו של שורד השבי, "איך שהתעוררתי בשש בבוקר, לקחתי כיסא – זה היה שמחת תורה, לא הלכתי לבית כנסת אפילו, ישבתי ליד החדר שלו שלוש שעות עד שהוא פתח את החדר. דאגתי אם הוא ישן, אם טוב לו".
בשלב זה, שאל בחיוך אחד ממנחי התוכנית, שי גולדשטיין, איך איתן ישן באותו לילה ראשון. בתגובה, צביקה חייך, ואמר "ישן כמו תינוק".
