החל משנת 2026 – החברות במפלגת הליכוד מתייקרת: ראש הממשלה ויו"ר התנועה, בנימין נתניהו, החליט כי דמי החבר השנתיים של המתפקדים יעלו, בשל המצוקה הכלכלית – וממש רגע לפני הבחירות.
לאחרונה התקיימו הבחירות לועידת הליכוד למועצות הסניפים ולחברי המרכז, במסגרתן דווקא הוזלה העלות למשתתפים בהחלטת בית הדין.
כעת מצויה המפלגה ב'בור' תקציבי של מיליוני שקלים כאשר באופק המשך הבחירות לועידה ולמוסדות התנועה וכמובן הבחירות הכלליות שתתקיימנה בשנה הבאה. במהלך מנסה רה"מ לגייס תקציב שיסגור את הפערים.

הערב (שני) פרסמנו כי במכתב ששלח מ"מ מנכ"ל הליכוד דוד שרן לאירית וגן, מנהלת אגף מחשב כתב: "דמי החבר בתנועת "הליכוד", המשולמים כיום, עומדים על סך של 64 שקלים ליחיד ו-96 שקלים לזוג. סכומים אלו נקבעו בשנת 2002, ומאז, במשך למעלה משני עשורים, לא עודכנו".
"אולם, לנוכח המציאות הכלכלית הנוכחית והמשבר הכלכלי שבו מצויה התנועה, ריבוי האתגרים הארגוניים והציבוריים, והצורך להבטיח את המשך פעילותה התקינה והעצמאית של תנועת הליכוד – לא נותרה ברירה אלא לבצע עדכון מתבקש בדמי החבר", המשיך שרן והסביר את החלטת רה"מ נתניהו.
לפי ההחלטה, דמי החבר השנתיים החדשים במפלגה יעמדו על 78 שקלים ליחיד ו-117 שקלים לזוג. כאמור, העדכון ייכנס לתוקף במהלך שנת 2026, וזאת בהתאם להוראות חוקת הליכוד, לאחר פרסום מסודר של השינוי לכלל חברי התנועה.
