קבוצה במשבר: אחרי התבוסה של הפועל ב"ש, במכבי תל אביב ידעו שניצחון מול מכבי נתניה יחזיר אותם למאבק האליפות. אך נראה שהעונה שום דבר לא הולך בקלות לצהובים.
מכבי תל אביב סיימה אמש (א') בתיקו 1:1 מול מכבי נתניה במסגרת המחזור ה-15 בליגת העל. הצהובים עלו ליתרון בדקה ה-15 משער של דור פרץ, אך מכבי נתניה השוותה כבר שלוש דקות לאחר מכן כאשר עוז בילו סיים מתפרצת מושלמת וקבע את תוצאת המשחק.
סיום בנתניה pic.twitter.com/2D5SOzjMAs
— Maccabi Tel Aviv FC (@MaccabiTLVFC) December 21, 2025
לאחר השוויון, מכבי תל אביב סופרת ניצחון אחד בלבד בתשעה משחקים בכל המסגרות, ונשארת במקום השלישי בליגת העל עם 29 נקודות.
בסיום המשחק, המאמן ז'רקו לאזטיץ' סיכם: "הייתה הופעה טובה. במחצית הראשונה היינו דומיננטיים, אך ספגנו בהתקפה מתפרצת. לאבד כדור בקלות מול יריבה כזו זה קשה".
על כרטיס האדום שספג מוחמד עלי קמארה בדקה ה-45 אמר: "זה שינה את המשחק. מבחינתי הראינו אופי ורוח טובה. לצערי בסוף המשחק לא כבשנו והשגנו רק נקודה אחת".

"היה חסר להיות יותר חדים עם הכדור ולתקוף את השטחים. היינו מאורגנים עם הכדור וגם בלי הכדור, אבל עם שחקן פחות לא ייצרנו מספיק", הוסיף.
לסיום, התייחס המשחקים הבאים בגביע נגד הפועל חיפה ובליגה מול טבריה: "נתכונן למשחקים הבאים. ננוח יום אחד ואז נתכונן למשחק הגביע החשוב. לאחר מכן טבריה – ראינו אתמול כמה הם טובים, אנחנו צריכים להיות מוכנים".

