על רקע החלטת הממשלה היום (שני) לסגור את גלי צה"ל, הרצל חג'אג', ששכל את בתו סגן שיר ז"ל בפיגוע בארמון הנציב בשנת 2017, תקף בחריפות את התחנה הצבאית. בריאיון ל'אולפן הפתוח' בערוץ 14, הצטרף חג'אג' לקריאות לסגירה והביע ביקורת נוקבת על התנהלות התחנה ועל הקו האידאולוגי שהיא מובילה.

חג'אג' טען כי גלי צה"ל הפכה לתחנה המקדמת אג'נדת שמאל רדיקלי, אשר לדבריו "משחירה את צה"ל ותומכת באויב". הוא הזכיר את דבריו של השדרן רזי ברקאי בעבר, אשר השווה בין משפחות שכולות ישראליות למשפחות מחבלים, וכינה זאת "ביזוי חללי צה"ל". לדבריו, התחנה מעניקה לגיטימציה למחבלים בכך שהיא מראיינת אותם ונותנת להם במה. "תחנה צבאית צריכה לחזק את הצבא, את המדינה ואת העם, והיא עושה בדיוק הפוך".
"גלי קפלן"
"בשנתיים-שלוש האחרונות, אנחנו רואים את התמיכה שלהם במחאה, בסרבנים. זה כל כך בולט שהם פשוט בחרו צד, וזה לא התפקיד של גלי צה"ל". חג'ג' סיפר על מקרה אישי בו כתב מהתחנה ניסה "למשוך אותו בלשון" כדי שיתקוף את הממשלה על היעדר נציגים בהלוויות, במקום להתמקד בכאב המשפחה.

חג'אג' קרא לסגור את התחנה לאלתר ולהשתמש בתקציבה לטובת הצרכים המבצעיים של חיילי צה"ל, כגון מיגון וציוד חסר. בנוסף, הוא הציע כי החיילים המשרתים בתחנה יועברו לתפקידים של תומכי לחימה, לאור המחסור בכוח אדם בצה"ל. "הם רק גורמים נזק לחיילים ולצבא", סיכם, "שיתגייסו כמו כולם".
