על רקע הריאיון עם בשארה בחבח, מתווך אמריקני המקורב לממשל טראמפ, בו טען כי השלב השני של הסכם הפסקת האש ברצועת עזה צפוי לצאת לדרך כבר בינואר הקרוב, וזאת למרות שהחטוף החלל האחרון, רס"ר רן גואילי ז"ל לא הוחזר לישראל, ובכך לא הושלם השלב הראשון של העסקה, בדקנו: האם ישראל צריכה להסכים או להתנגד לבקשת ארה"ב לעבור לשלב הבא בעזה עוד לפני שיוחזר החלל רן גואילי?

על פי סקר שנערך עבור חדשות 14 ופורסם היום (ראשון), הרוב המובהק בציבור – 85%, מתנגדים בכל תוקף בהתקדמות בהסכם לשלב השני לפני חזרתו של גואילי. לעומתם, 12% תומכים במעבר לשלב הבא, ול-3% אין כל עמדה בנושא.
הסקר בהשתתפות 502 בוגרים מכלל האוכלוסייה נערך היום 21.12 ניתוח הנתונים: שלמה פילבר.
