accessibility-icon
share-icon
אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק
אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק

לאחר שהצליח להימלט מהכלא - רוצח אמריקאי נתפס על ידי הרשויות

דסק C14

דסק C14

א טבת ה'תשפו (21.12.25)

0

like

0

dislike

האחרון מבין שלושת האסירים שנמלטו מבית הסוהר בלואיזיאנה נתפס לאחר מרדף ממושך • השלושה נמלטו דרך קיר מתפורר והשתמשו בסדינים כדי לברוח • האירוע עורר דיון על מצב המבנה כאשר מפקד המשטרה טען שהוא "זקוק לתחזוקה רבה"


לאחר יותר משבועיים של מרדף, קית' אלי, האחרון מבית שלושת האסירים שנמלטו מבית הסוהר בלואיזיאנה, נתפס בסוף השבוע האחרון. השלושה נמלטו מהכלא על ידי פריצה דרך קיר מתפורר וקשירת סדינים. אחד מהם נתפס זמן קצר לאחר הבריחה והשני התאבד לאחר שכוחות המשטרה מצאו אותו מסתתר בבית.

מפקד המשטרה המקומית אמר ל-KADN, תחנת הטלוויזיה המקומית של CNN בלואיזיאנה, כי בית הסוהר "עמוס וזקוק לתחזוקה רבה". נשיא מחוז סנט לנדרי בלואיזיאנה, ג'סי בלארד, הצהיר ברשת כי הדברים שאמר השריף שנויים במחלוקת: "הטענות אינן מדויקות. בית הסוהר אינו סובל מבעיות מבניות". לדבריו, "יש דוחות מהמהנדסים כדי לתמוך בכך".

נשיא המחוז ייחס בהצהרתו את הבריחות לחוסר בכוח אדם והכשרה: "בלתי סביר לצפות שמושל אחד יטפל ביותר מ-100 אסירים בקומה. השריף חייב לקחת אחריות על שיפור השכר, ולתמרץ כראוי את אלו שמסכנים את חייהם מדי יום".

עקבו אחרינו גם ב-Google News