ראש ה-FBI קאש פאטל אמר בריאיון לרשת התקשורת האמריקנית Fox כי המדיניות של ארצות הברית צריכה לשים בראש סדר העדיפויות שלה את ישראל: "אנחנו צריכים שאמריקה תתעורר ותתעדף את ישראל, אנחנו צריכים להשיב את הישראלים ולהיות בטוחים שאנחנו ניצבים לצד בעלת בריתנו מספר 1 בעולם, ישראל.
פאטל, תומך ישראל נלהב אמר בעבר בריאיון שקיים ביום השנה לטבח ה-7 באוקטובר כי מדיניות ממשלו של הנשיא לשעבר ג'ו ביידן נתנה לאיראן את האפשרות להעשיר אורניום.
Kash Patel: “We need America to wake up and prioritize Israel.” pic.twitter.com/uT9U1DkX2j
— The Resonance (@Partisan_12) December 21, 2025
בנוסף, אמר פאטל טרם כניסתו לתפקיד ראש ה-FBI: "כאשר נחזור לשלטון עם טראמפ, אתה תראה מה אנחנו מה אנחנו עומדים לעשות עם ראש הממשלה, הכוחות המיוחדים שלהם, והמבצעים המודיעיניים שלהם, נעמוד ביחד זה לצד זה, נסגור את "המכונה" שמכניסה כסף לאיראן, לא יהיו לנו יותר מ-100 חטופים מוחזקים בשבי, ישראלים, אמריקאים ואחרים".
