accessibility-icon
share-icon
צילום: שאטרסטוק
צילום: שאטרסטוק

ראש ה-FBI: אמריקה צריכה לעמוד לצד בעלת בריתה הגדולה - ישראל

אליהו עמר

אליהו עמר

א טבת ה'תשפו (21.12.25)

3

10

like

0

dislike

ראש ה-FBI קאש פאטל קרא בריאיון לרשת התקשורת האמריקנית fox news לשים את ישראל במרכז סדר העדיפויות של ארה"ב • "אנחנו צריכים שאמריקה תתעורר ותתעדף את ישראל, אנחנו צריכים להשיב את הישראלים ולהיות בטוחים שאנחנו ניצבים לצד בעלת בריתנו מספר 1 בעולם, ישראל", אמר ראש ה-FBI


ראש ה-FBI קאש פאטל אמר בריאיון לרשת התקשורת האמריקנית Fox כי המדיניות של ארצות הברית צריכה לשים בראש סדר העדיפויות שלה את ישראל: "אנחנו צריכים שאמריקה תתעורר ותתעדף את ישראל, אנחנו צריכים להשיב את הישראלים ולהיות בטוחים שאנחנו ניצבים לצד בעלת בריתנו מספר 1 בעולם, ישראל.

פאטל, תומך ישראל נלהב אמר בעבר בריאיון שקיים ביום השנה לטבח ה-7 באוקטובר כי מדיניות ממשלו של הנשיא לשעבר ג'ו ביידן נתנה לאיראן את האפשרות להעשיר אורניום.


בנוסף, אמר פאטל טרם כניסתו לתפקיד ראש ה-FBI: "כאשר נחזור לשלטון עם טראמפ, אתה תראה מה אנחנו מה אנחנו עומדים לעשות עם ראש הממשלה, הכוחות המיוחדים שלהם, והמבצעים המודיעיניים שלהם, נעמוד ביחד זה לצד זה, נסגור את "המכונה" שמכניסה כסף לאיראן, לא יהיו לנו יותר מ-100 חטופים מוחזקים בשבי, ישראלים, אמריקאים ואחרים".

עקבו אחרינו גם ב-Google News