accessibility-icon
share-icon
צילום: עומר מירון/ לע"מ

נתניהו נפגש עם הסנאטור גרהאם: "חמאס וחיזבאללה מתחמשים מחדש"

אדם מיכלשווילי

אדם מיכלשווילי

א טבת ה'תשפו (21.12.25)

3

6

like

0

dislike

הסנאטור האמריקני לינדזי גרהאם נפגש עם ראש הממשלה בירושלים והעביר מסרים תקיפים נגד חמאס וחיזבאללה • "הם לא נחלשים - הם מתחמשים מחדש" • נתניהו שיבח: "אין לנו חברים טובים ממנו"


ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (ראשון) בלשכתו בירושלים עם הסנאטור הרפובליקני הבכיר לינדזי גרהאם, אחד מבעלי הברית המרכזיים של ישראל בסנאט האמריקני. גרהאם, שמבקר בישראל במסגרת סבב פגישות מדיני, העביר מסרים ברורים באשר לאיומי הטרור מצד חמאס וחיזבאללה.

בפתח הפגישה בירך נתניהו את הסנאטור ואמר: "אני שמח לקבל את הסנאטור לינדזי, ידיד גדול של ישראל וידיד אישי יקר. אין לנו חברים טובים ממנו. ברוך הבא".

גרהאם השיב בברכת חג שמח ואמר: "ביבי, אתה נראה מצוין. חג חנוכה שמח לכולם. באתי לכאן עם מטרה – היו לנו הרבה הישגים ב-2025, ואני רוצה לוודא ש-2026 תהיה שנה של שלום ושל הכאת האיש הרע".

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (א׳) בלשכתו בירושלים עם הסנאטור האמריקני לינדזי גרהאם
maximize-image
צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ

בהמשך דבריו התייחס הסנאטור האמריקני למצב הביטחוני בעזה ובלבנון: "הרושם שלי הוא שחמאס לא מתפרק מנשקו, אלא מתחמש מחדש. הם מנסים לבסס שליטה בעזה, לא לוותר עליה. וגם חיזבאללה מנסה לייצר עוד נשק. זו תוצאה בלתי מתקבלת".

נתניהו השיב: "בשני הדברים אתה צודק. בדרך כלל אתה צודק. יכולתי גם לומר תמיד, אבל צריך להשאיר מרווח מסוים".

עקבו אחרינו גם ב-Google News