accessibility-icon
share-icon
צילום: חיים בן דוד - ישראל ספורט
צילום: חיים בן דוד - ישראל ספורט

"פשוט בושה": הפועל ב"ש סוערת לאחר התבוסה לעירוני טבריה

דור אזרד

דור אזרד

ל כסלו ה'תשפו (20.12.25)

5

3

like

0

dislike

לאחר הניצחון הבלתי נתפס של עירוני טבריה על הפועל ב"ש, המאמן המפסיד רן קוז'וך לא הסתיר את האכזבה וביקר את שחקניו: "היכולת ההגנתית שלנו הייתה פשוט בושה" • מנגד, מאמן עירוני טבריה אלירן חודדה חגג ניצחון ענק, אך הדגיש: “אלה רק שלוש נקודות” | כל התגובות


המחזור ה-15 בליגת העל בכדורגל סיפק הערב (מוצאי שבת) את אחת ההפתעות הגדולות ביותר שידענו השנה לאחר שעירוני טבריה הביסה 0:3 את מוליכת הטבלה הפועל באר שבע ופתחה מחדש את מאבק האליפות.

maximize-image
images-count3+
צילום: חיים בן דוד – ישראל ספורט

למרות ההפסד, הפועל ב"ש עדיין ניצבת במקום הראשון עם 35 נקודות, אך כעת בית"ר ירושלים שתפגוש את מכבי חיפה ביום שני, תוכל לצמצם את הפער ל-2 נקודות בלבד. בנוסף, גם מכבי תל אביב שתפגוש מחר את נתניה תוכל לצמצם את הפער.

maximize-image
images-count3+
צילום: צילום: חיים בן דוד – ישראל ספורט, ליאת אבשלומי – ישראל ספורט, מכבי ת"א האתר הרשמי

מאמן הפועל ב"ש רן קוז'וך היה מאוכזב ואמר לאחר ההפסד: "רמת ההגנה שלנו הייתה פשוט בושה היום מתחילת המשחק. אנחנו צריכים ללמוד מטבריה, שכל הכבוד לה, על צניעות ותשוקה".

כשנשאל כיצד מרימים את השחקנים לאחר ההפסד אמר: "השחקנים צריכים להרים את עצמם, קודם כל אני ואחר כך השחקנים. באמת לא הופענו היום, מה שהטריד אותי יותר מהדקות הראשונות – זו רמת התשוקה שלנו בהגנה, הלחץ שלנו על הכדור. זה השתפר בחצי השני, אבל האדום טרף את הקלפים".

על מאבק האליפות אמר קוז'וך: "כשהיו ימים קשים וביקרו אותנו, זה לא חלחל, וגם עכשיו כשאנחנו בראש הטבלה זה לא מחלחל. אנחנו יודעים שיהיו תקופות קשות ומשחקים פחות טובים, יש לנו את הכלים לעבור אותם".

שחקנה של הפועל ב"ש, אופיר דוידזאדה, היה גם הוא מאוכזב וסים את ההפסד הכואב: "זה בסדר להתבאס. משחק פחות טוב שלנו, שלטנו בו עד האדום – יחד עם הגול איבדנו את הקצב וזה בסדר. מרימים את הראש, מחר יום חדש, אנחנו עדיין בטובה וצריכים להבין איפה אנחנו בטבלה. אנחנו צריכים לעבור את זה כמה שיותר מהר, ננתח את המשחק ונלמד".

maximize-image
images-count3+
צילום: חיים בן דוד – ישראל ספורט

והיה גם את הצד השמח של הערב. אלירן חודידה, מאמנה של עירוני טבריה היה מאושר ואמר בסיום: "זו תוצאה אדירה לטבריה, אבל מבחינתנו אלה בסך הכל עוד שלוש נקודות. מגיע לבחורים שאפו על המשחק, עכשיו אנחנו צריכים להתכונן למשחק מול בית"ר ירושלים".

עוד הוסיף חודידה: "אם אנחנו לא מאמינים, אין טעם שנעסוק בענף הזה או בשום תחום אחר בחיים. האמנו לפני, היו לנו חולים ופצועים ולא הוצאנו מילה על זה. אמרתי לשחקנים שכל קושי הוא הזדמנות, ואם ננצל את ההזדמנות – גם ננצח. שאפו לבחורים שעשו את זה".

maximize-image
images-count3+
צילום: ליאת אבשלומי – ישראל ספורט

כובש השער הראשון של טבריה, דוד קלטינס אמר בסיום: "אלה רגעים שאתה חולם עליהם ומחכה להם, אחרי תקופה לא פשוטה שדברים לא הסתדרו – אחרי לא משחק לא פשוט בשבוע שעבר, שאיבדנו נקודות מול יריבה ישירה, ידענו מה החשיבות ונתנו בשביל הכבוד שלנו את הכל".

עקבו אחרינו גם ב-Google News