צמרת אביבי, סגנית נשיא להב, התייחסה היום (שישי) בתוכנית "ישראל הבוקר" בהגשת נוי בר, לפריצה למכשיר הנייד של נפתלי בנט, זאת לאחר שפורסם צילום מסך שהראה כי היא נשמרה באייפון של ראש הממשלה לשעבר כ"צמרת אביבי, לכלכה עליי בית 50 מיליון שקל".
אביבי סיפרה כיצד החלה לעבוד עם בנט: "אני חייבת לציין שנפגשתי עם בנט עוד לפני שהיה ראש ממשלה, כשהוא היה באופוזיציה, כדי לקדם נושאים של חינוך, שאני מקדמת מאז 2020".
כשאתה לא שומר בטלפון שמות אלא שומר טראומות. pic.twitter.com/4X5RJanzeH
— כנרת בראשי kinneret barashi (@BarashiKinneret) December 17, 2025
סגנית נשיא להב תיארה איך גילתה על השם שבו נשמרה במכשיר של בנט: "אתמול, כנרת בראשי העלתה ציוץ לטוויטר עם צילום מסך – 'כשאתה לא שומר בטלפון שמות, אלא שומר טראומות', ובעצם ראיתי את השם שלי מופיע כצמרת אביבי, לכלכה עליי בית 50 מיליון שקל. הופתעתי, כי אני מצפה מראש הממשלה שיהיה יותר ממלכתי, יראה את הדברים במאקרו. נדהמתי כשראיתי את הדבר הזה, במה אנחנו מתעסקים פה?".

כזכור, מוקדם יותר השבוע, קבוצת ההאקרים האיראנית "Handala" פרסמה בערוץ הטלגרם שלה הודעה, ובה היא טענה כי הצליחה לחדור למכשיר ה-iPhone 13 Pro של ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט.
כדי "להוכיח" את הטענה, פורסמו צילומי מסך, לכאורה מתוך המכשיר, הכוללים רשימות אנשי קשר, התכתבויות וואטסאפ, ותמונות אישיות, וכן צילומי מסך של פגישות ולו"ז אישי. בנוסף לכך, ההאקרים טענו שהורידו עשרות ג'יגה-בייט של מידע רגיש מהמכשיר.
למרות ההכחשות מסביבתו של בנט על פריצת הטלפון, קבוצת ההאקרים שטענה שפרצה לכאורה למכשיר האייפון שלו, פרסמה תמלילי שיחות ווטסאפ וכן סרטון עם מאות אנשי קשר ותמונות. הטקסטים שפורסמו ממכשיר הטלפון של בנט עוסקים בעיקר בחזרתו לפוליטיקה. זמן קצר לאחר מכן בנט הודה כי הושגה "גישה חלקית" למכשירו.
