עוד חוזר הניגון: אחרי אינספור דחיות, היועצת המשפטית לממשלה ביקשה מבג״ץ להגיש את תגובתה בפרשת חקירת הפצ״רית עד השעה 17:00 אך גם אז, לפי נוסח ההודעה שהועברה לבית המשפט, לא ברור אם התגובה תהיה מוכנה.
אמש, דחתה השופטת יעל וילנר בקשתה של היועמ״שית המודחת, והורתה לה להגיש את תגובתה עד עשר בבוקר על אף שזו ביקשה ארכה עד השעה 13:00. אולם, בהרב מיארה בחרה להתעלם גם מהחלטת השופטת ואף מבקשתה המוקדמת, ופנתה לבג״ץ בדרישה לארכה עד השעה שלוש בצהריים. כאמור, גם לאחר הארכה זו הגישה מיארה בקשה להארכה נוספת.

ליועמ״שית המודחת מסורת ארוכה בבקשות ארכה לתגובות מבית המשפט: רק ביום חמישי האחרון, נדרשה להגיש תגובה מקדמית לעתירות בפרשה עד השעה 12 בצהריים, אל ביקשה ארכה עד השעה 22:00. השופט סולברג, שבחן את הבקשה, נענה, אך הבהיר ״ולא עוד״.
למרות זאת, בהגיע השעה 22:00 בלילה, ביקשה מיארה ארכה נוספת, עד השעה 23:00. בקשה זו לא נענתה בכלל, אפילו לא מצדה של היועמ״שית המודחת, שהגישה את התגובה לבסוף רק בשעה 00:30 בקירוב.
כאמור, מדובר בפרקטיקה חוזרת מצידה של מיארה: בשיאה – ביקשה 22 ארכות מבית המשפט העליון, בהגשת תגובתה לבג״ץ בנושא ועדת הרוגלות.
