לאחר שורת פוסטים שפרסם ארגון "אחים לנשק" ברשת X, שבו נכתב כי המפכ"ל רנ"צ דני לוי הוא "המגן האחרון של הדמוקרטיה", גורמים בכירים במשטרה מסרו לינון מגל כי לוי הביע מורת רוח מהניסיון של הארגון לכרוך את שמו במאבקים ציבוריים ואמר בשיחות סגורות כי מדובר בגוף "שהשמיץ את המשטרה ומפקדיה במשך שנתיים, האחים לנשק היחידים שלי הם השוטרים והלוחמים".
גם הבוקר, היום השלישי ברציפות, שבו זכה שדני לוי לגרפיקה מושקעת מאחים לנשק על עמידתו האיתנה "למען הדמוקרטיה".


"עמוד כחומה בצורה": "אחים לנשק" בפנייה חריגה למפכ"ל דני לוי
בפוסט החריג שפרסם הארגון במוצאי השבת נכתב כי "הלחצים המסוכנים על המפכ"ל, הניסיונות להלך אימים על היועמ"שית והתדרוכים נגד הרמטכ"ל מחייבים אתכם להפנים את גודל השעה ולהבין שעתיד הדמוקרטיה הישראלית על הכתפיים שלכם". הדברים לוו בתמונה של שלושת הבכירים – המפכ"ל דני לוי, היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה והרמטכ"ל אייל זמיר – תחת הכיתוב: "אתם המגן האחרון של הדמוקרטיה".
