מצפצפת על כולם: היועצת המשפטית לממשלה המודחת, גלי בהרב-מיארה, הגישה הבוקר (שני) בקשת ארכה נוספת להעברת תגובה לבית המשפט בעתירות נגדה בנוגע לקשריה וניגוד העניינים שלה בפרשת שדה תימן והטיוח לכאורה של הפצ״רית.
אמש, דחתה השופטת יעל וילנר בקשתה של היועמ״שית המודחת, והורתה לה להגיש את תגובתה עד עשר בבוקר על אף שזו ביקשה ארכה עד השעה 13:00. אולם, בהרב מיארה בחרה להתעלם גם מהחלטת השופטת ואף מבקשתה המוקדמת, ופנתה לבג״ץ בדרישה לארכה עד השעה שלוש בצהריים.
ליועמ״שית המודחת מסורת ארוכה בבקשות ארכה לתגובות מבית המשפט: רק ביום חמישי האחרון, נדרשה להגיש תגובה מקדמית לעתירות בפרשה עד השעה 12 בצהריים, אל ביקשה ארכה עד השעה 22:00. השופט סולברג, שבחן את הבקשה, נענה, אך הבהיר ״ולא עוד״.
למרות זאת, בהגיע השעה 22:00 בלילה, ביקשה מיארה ארכה נוספת, עד השעה 23:00. בקשה זו לא נענתה בכלל, אפילו לא מצדה של היועמ״שית המודחת, שהגישה את התגובה לבסוף רק בשעה 00:30 בקירוב.
כאמור, מדובר בפרקטיקה חוזרת מצידה של מיארה: בשיאה – ביקשה 22 ארכות מבית המשפט העליון, בהגשת תגובתה לבג״ץ בנושא ועדת הרוגלות
