accessibility-icon
share-icon
צילום: דוברות המשטרה

4 תושבי הדרום הואשמו בניסיון להבריח סמים באמצעות רחפן

אברהם לנדסברג

אברהם לנדסברג

יט חשון ה'תשפו (10.11.25)

9

2

like

0

dislike

כתב אישום הוגש בבית משפט נגד ארבעה תושבי הדרום, שנעצרו בפעילות לילית של לוחמי יחידת הגבולות של המחוז הצפוני בחשד להברחת סמים • הארבעה מואשמים שניסו להבריח 20 חבילות חשיש במשקל כולל של למעלה מ-9.4 קילוגרם באמצעות רחפן תעשייתי, והתביעה דורשת מעצרם עד תום ההליכים המשפטיים נגדם


התביעה המשטרתית הגישה הבוקר (שני) כתב אישום נגד ארבעה תושבי הדרום, בשנות ה-20 וה-30 לחייהם, בגין ניסיון להבריח כ-9.4 קילוגרם של חשיש לשטח ישראל באמצעות רחפן תעשייתי. הארבעה נעצרו בפעילות מבצעית של לוחמי יחידת הגבולות של המחוז הצפוני (יג"ל) בשיתוף כוחות צה"ל.

על פי כתב האישום, האירוע התרחש בליל ה-18 באוקטובר, סמוך לקיבוץ חמדיה בגבול המזרחי. במהלך פעילות לסיכול הברחות, זיהו הכוחות רחפן החוצה את הגבול מכיוון מזרח. בעקבות הזיהוי, פשטו הלוחמים על שני כלי רכב שעוררו את חשדם ובהם שהו ארבעת הנאשמים.

maximize-image
הרחפן והסמים שנמצאו | צילום: דוברות המשטרה

בחיפוש שערכו הכוחות ברכבים, נתפס הרחפן התעשייתי שאליו היה מחובר שק, ובתוכו 20 חבילות שהכילו סם מסוג חשיש במשקל כולל של למעלה מ-9.4 ק"ג.

ארבעת החשודים, בני 21, 22, 28 ו-30, הועברו מיד לחקירה במשרדי היחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז צפון. עם סיום החקירה, הגישה שלוחת התביעות בטבריה כתב אישום נגדם בבית משפט השלום בעיר, ובמקביל הוגשה בקשה להאריך את מעצרם עד לתום ההליכים המשפטיים.

עקבו אחרינו גם ב-Google News