ערב לא פשוט באצטדיון בלומפילד: לאחר התבוסה הכואבת שספגה מכבי תל אביב מבית"ר ירושלים בתוצאה 6:2, שורד השבי רום ברסלבסקי פרסם עקיצה לעבר שורדי השבי גלי וזיו ברמן. ברסלבסקי העלה פוסט עם תוצאת המשחק והכיתוב "לא נעים" לצד לבבות בצבעי שחור וצהוב.
התאומים, שהגיעו הערב לראשונה לאצטדיון כדי לעודד את הקבוצה האהובה עליהם, עזבו את המקום בתחושת אכזבה מההפסד החריג.

כזכור, שורדי השבי והאחים התאומים גלי וזיו ברמן הגיעו הערב לאצטדיון בלומפילד למשחק בין מכבי תל אביב לבית"ר ירושלים. לפני שריקת הפתיחה הודו השניים לקהל ולאנשי המועדון של מכבי תל אביב על התמיכה בשנתיים האחרונות: "תודה עמוקה, כזו שמגיעה מהלב ומהנשמה, על מי שהייתם עבורנו בשנתיים הקשות ביותר של חיינו", אמרו התאומים. צפו בתיעוד המרגש.
הניצחון של גלי וזיוי 💪 pic.twitter.com/ekNQb4nYqP
— Maccabi Tel Aviv FC (@MaccabiTLVFC) November 9, 2025
הרגע לו חיכינו: גלי וזיוי חזרו לבלומפילד! 🥹 pic.twitter.com/ltTrqCAy4r
— Maccabi Tel Aviv FC (@MaccabiTLVFC) November 9, 2025
