accessibility-icon
share-icon
נתניהו | צילום: חיים גולדברג, פלאש 90
נתניהו | צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

בצל היעדרויות השרים: ראש הממשלה מציב גבולות - "הדלת תינעל"

אדם מיכלשווילי

אדם מיכלשווילי

יח חשון ה'תשפו (09.11.25)

47

22

like

4

dislike

גם הבוקר נכחו רק 18 שרים בישיבת הממשלה, מה שעורר את זעמו של ראש הממשלה נתניהו • הוא הבהיר כי יוטלו סנקציות על שרים שנעדרים באופן קבוע, והורה לפרסם את נתוני הנוכחות לציבור: "אחרי שאני נכנס - הדלת תינעל"


ישיבת הממשלה הבוקר (ראשון) נפתחה באווירה מתוחה, לאחר שרק 18 שרים טרחו להגיע. כתבנו מוטי קסטל מדווח כי ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב בזעם כלפי השרים שנעדרו ואמר: "זו פשוט פראות. שרים צריכים להיות בישיבת הממשלה בזמן!".

נתניהו הוסיף כי החל מהיום תפורסם לציבור רשימת הנוכחות של השרים בישיבות הממשלה. בנוסף הבהיר כי שרים שלא ישתתפו באופן סדיר לא יורשו לצאת לחו"ל בשליחות רשמית. לדבריו: "אנחנו נפרסם את הנוכחות באינטרנט, ומי שלא יגיע – לא יטוס. אחרי שאני נכנס, הדלת תינעל".

הדברים נאמרו על רקע ביקורת גוברת על משמעת העבודה בממשלה ועל היעדרות תכופה של השרים מדי ישיבה, במיוחד בתקופה בה מתקבלות החלטות רגישות בנושאים רבים.

עקבו אחרינו גם ב-Google News