ישיבת הממשלה הבוקר (ראשון) נפתחה באווירה מתוחה, לאחר שרק 18 שרים טרחו להגיע. כתבנו מוטי קסטל מדווח כי ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב בזעם כלפי השרים שנעדרו ואמר: "זו פשוט פראות. שרים צריכים להיות בישיבת הממשלה בזמן!".
נתניהו הוסיף כי החל מהיום תפורסם לציבור רשימת הנוכחות של השרים בישיבות הממשלה. בנוסף הבהיר כי שרים שלא ישתתפו באופן סדיר לא יורשו לצאת לחו"ל בשליחות רשמית. לדבריו: "אנחנו נפרסם את הנוכחות באינטרנט, ומי שלא יגיע – לא יטוס. אחרי שאני נכנס, הדלת תינעל".
הדברים נאמרו על רקע ביקורת גוברת על משמעת העבודה בממשלה ועל היעדרות תכופה של השרים מדי ישיבה, במיוחד בתקופה בה מתקבלות החלטות רגישות בנושאים רבים.
