לאחר הדיווחים על קטטות שפרצו בתום משחק הכדורגל בין מכבי חיפה לבני סכנין סמוך לאצטדיון דוחה שבסחנין, משטרת ישראל מעדכנת הערב (מוצאי שבת) על שישה עצורים בשל מעורבות בקטטה והפרות סדר בסיום משחק הכדורגל.
עם סיום המשחק שנערך במסגרת ליגת העל בין בני סכנין לבין מכבי חיפה התפתחה תגרה אלימה ברחובות העיר סכנין. שוטרי המחוז הצפוני פיזרו את המעורבים באירועים ועצרו שישה חשודים משני מחנות האוהדים. על פי דיווח ראשוני, במהלך האירוע פונו שני פצועים במצב קל עד בינוני לקבלת טיפול רפואי.
*מעצרים* המשטרה עצרה שישה בני אדם בחשד למעורבות בקטטה והפרות סדר בסיום משחק הכדורגל בין בני סכנין למכבי חיפה באצטדיון דוחא.
עד כה 10 פצועים פונו לבתי החולים. pic.twitter.com/Ay1kmFrjfm
— מה חדש. What's new❓ (@Gloz111) November 8, 2025
בתוך כך, במהלך המשחק הורחקו שלושה אוהדים ממגרשי הכדורגל למשך 60 ימים ונקנסו ב-3,000 ש"ח לאחר ששוטרי המחוז הצפוני תפסו ברשותם אמצעים פירוטכניים. "משטרת ישראל רואה בחומרה את אלו הבוחרים להפר את הסדר הציבורי במהלך אירועי ספורט ותמשיך לפעול על מנת למנוע מקרים אלו ולהביא את החשודים לדין", נכתב בהודעת המשטרה.
