accessibility-icon
share-icon
גלי בהרב מיארה | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
גלי בהרב מיארה | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מגישי העתירה לבג"ץ רומזים לשיבוש הליכים על ידי היועמ"שית

רבקה שורק

רבקה שורק

טו חשון ה'תשפו (06.11.25)

24

22

like

1

dislike

העותרים נגד היועמ"שית מיארה במתקפה חריפה: אף שהשופט סולברג העניק לה 36 שעות להשיב לעתירה - היא ביקשה ארכה עד 22:00 הערב • לדבריהם, "במציאות מתוקנת היא הייתה צריכה למנוע את עצמה מהחקירה, לאור ניגוד הענינים החריף בו היא מצויה"


ח"כ אביחי בוארון וארגון "לביא", העותרים נגד היועמ"שית גלי בהרב מיארה, פרסמו היום (חמישי) הודעה חריפה בעקבות בקשתה לדחות את מועד הגשת תגובתה לעתירה עד לשעה 22:00. זאת, אף שהשופט נעם סולברג העניק לה פרק זמן של 36 שעות, שלדברי העותרים, "המון זמן שאפשר לעשות בו המון דברים".

בהודעתם נכתב כי "כבר שנים שהיא מצפצפת על הממשלה, לא סופרת את כנסת ישראל, ועכשיו גם משפילה את בית המשפט העליון, אחרי שהגישה לו הודעה כוזבת ותצהיר שקרי… גלי בהרב מיארה עושה צחוק מכולנו, מכל אזרחי ישראל".

maximize-image
גלי בהרב מיארה | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

העותרים טענו כי מיארה מצויה בניגוד עניינים חריף, והדגישו: "היא לא יכולה לנהל חקירה שהיא עצמה אמורה להיחקר בה. נשאר לנו רק לשאול את גלי שאלה פשוטה: מה יש לך להסתיר גלי?".

עוד הוסיפו העותרים: "היועצת המשפטית מיארה מנהלת את החקירה כבר שבוע ימים בזמנים הכי קריטיים של החקירה. ככל שבית המשפט יענה לבקשתה לדחות את מתן תשובתה, עליו להיעתר לבקשותינו לצו ביניים ולמנוע מהיועמ"שית את המשך זיהום החקירה".

עקבו אחרינו גם ב-Google News