ד"ר מרדכי קידר תיאר היום (חמישי) בריאיון לטל מאיר את האופוריה ששוררת בעולם הערבי בעקבות נצחונו של זוהרן ממדאני: "זה מבחינתם ניצחון שאין כדוגמתו, זו ניו יורק שהם הצהירו לכבוש 25 שנה אחרי הפיגועים של 11 בספטמבר 2001".
קידר טען שהאירוע המשמעותי ייתן להם מוטיבציה להמשיך ב'מסע הכיבוש' האסלאמי: "אם הצליחו לכבוש את אירופה, עכשיו הם מצליחים לכבוש גם את אמריקה. חצו את האוקיינוס האטלנטי וממשיכים הלאה. קנדה בדרך, דרום אמריקה בדרך".

לדבריו, "זה בשבילם עידוד לא נורמלי ממה שקרה כאן. אם זה ריאלי או לא, זו שאלה אחרת. אבל לדעתי, מה שאני קולט בעולם האסלאמי היום זה אופוריה. אופוריה לא נורמלי – ניו יורק שלהם".
קידר טען שעל אף שנשיא ארצות הברית טראמפ איים שינקוט בצעדים נגד ממדאני, המבנה השלטוני והתהפוכות שמתרחשות במדינה מגבילות את יכולותיו: "יש לו גם הגבלה בגלל ההתהפכות האדירה של המערכת הפוליטית האמריקאית".
