accessibility-icon
share-icon
צילום: פלאש 90, שאטרסטוק
צילום: פלאש 90, שאטרסטוק

טראמפ: כדאי לממדאני להיות נחמד - הוא התחיל ברגל שמאל | צפו

סיון יחזקאל

סיון יחזקאל

טו חשון ה'תשפו (06.11.25)

32

38

like

1

dislike

טראמפ התייחס לנאום הניצחון של ראש עיריית ניו יורק הנבחר, זוהרן ממדאני, וכינה אותו "נאום כועס" • "כדאי לו להיות נחמד אליי, אני זה שצריך לאשר לו הרבה דברים, הוא חייב לכבד יותר את וושינגטון - אחרת אין לו סיכוי להצליח", אמר הנשיא


נשיא ארה"ב דונלד טראמפ התייחס הלילה (בין רביעי לחמישי) לנצחונו של זוהרן ממדאני, ראש עיריית ניו יורק הנבחר בעל העמדות האנטי-ישראליות מובהקות, במהלך ריאיון מצולם לרשת פוקס ניוז. טראמפ טען כי נאום הניצחון של ממדאני היה "נאום כועס", והוסיף: הוא התחיל ברגל שמאל.

"אני ממש מתלבט כי הייתי רוצה לראות את ראש העיר החדש של ניו יורק מצליח, כי אני אוהב את ניו יורק. כשעזבתי את ניו יורק לוושינגטון, היא הייתה במצב מצויין, אבל היו סימנים רעים", אמר הנשיא, "במשך אלפי שנים הקומוניזם. הרעיון של קומוניזם לא עבד אף פעם, אני מפקפק בכך שזה יעבוד הפעם".

בשלב זה, טראמפ התייחס לנאום הניצחון של ממדאני, בו תקף אותו ישירות, כשאמר: "תקשיב לי, הנשיא טראמפ כשאני אומר את זה – כדי להגיע לאחד מאיתנו, תצטרך לעבור את כולנו".

"חשבתי שזה היה נאום מאוד כועס, בטח כלפי. אני חושב שכדאי לו להיות נחמד אלי. אני זה שצריך לאשר לו הרבה דברים – אז הוא מתחיל ברגל שמאל", אמר הנשיא, והדגיש: "זו הייתה הצהרה מאוד מסוכנת בשבילו. הוא חייב לכבד קצת יותר את וושינגטון, אחרת – אין לו סיכוי להצליח".

עקבו אחרינו גם ב-Google News