תיראו מופתעים: תקרית חריגה התרחשה היום (רביעי) במליאת הכנסת, כאשר ח"כ מירב בן ארי נצפתה צורחת על ח"כ אפרת רייטן בפרסת המליאה. "הלכתי לעליזה" צעקה בן ארי. "מסתבר שהיועמ"שית מגיעה, תתקשרי אליה עכשיו ושתבהיר שהיא לא אמרה דבר כזה!".

בן ארי המשיכה לצעוק: "למה היא לא אומרת שהיא לא מגיעה?! מה היא עושה ממני צחוק? תתקשרי ליועמ"שית ישירות שהיא תגיד מה עם זה!". ח"כ רייטן ניסתה לתפוס אותה ואמרה לה: "מירב תירגעי, תירגעי!". התקרית הזו עשויה להעיד על הקשר החריג ועל תיאום אפשרי בין היועמ"שית לבין חברת כנסת מהאופוזיציה, שמגיעה מסיעתו של יאיר לפיד – יש עתיד.

עוד קודם לכן נודע כי דקות ספורות לאחר ההצבעה בוועדת החוקה, התקבל מכתב מהיועמ"שית שבו היא חוזרה בה מדבריה על כך שלא תוכל לשלוח נציגים בשל שיבוש חקירה וטוענת כי מערכת אכיפת החוק תשלח נציגים לדיון.
