accessibility-icon
share-icon
צילום: אורן בן חקון, יונת זינדל, פלאש 90
צילום: אורן בן חקון, יונת זינדל, פלאש 90

תקרית חריגה במליאה: "תתקשרי למיארה! היא עושה ממני צחוק?!"

אברהם חסון

אברהם חסון

יד חשון ה'תשפו (05.11.25)

106

51

like

4

dislike

ח"כ מירב בן ארי תועדה מתפרצת על ח"כ אפרת רייטן בדרישה שתתקשר ליועמ"שית "עכשיו!" • העימות החריג התרחש על רקע בלבול סביב הגעת היועמ"שית או נציגיה לוועדה • התקרית הזו עשויה להעיד על הקשר החריג ועל תיאום אפשרי בין היועמ"שית לבין חברת כנסת מהאופוזיציה


תיראו מופתעים: תקרית חריגה התרחשה היום (רביעי) במליאת הכנסת, כאשר ח"כ מירב בן ארי נצפתה צורחת על ח"כ אפרת רייטן בפרסת המליאה. "הלכתי לעליזה" צעקה בן ארי. "מסתבר שהיועמ"שית מגיעה, תתקשרי אליה עכשיו ושתבהיר שהיא לא אמרה דבר כזה!".

maximize-image
images-count1+
צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

בן ארי המשיכה לצעוק: "למה היא לא אומרת שהיא לא מגיעה?! מה היא עושה ממני צחוק? תתקשרי ליועמ"שית ישירות שהיא תגיד מה עם זה!". ח"כ רייטן ניסתה לתפוס אותה ואמרה לה: "מירב תירגעי, תירגעי!". התקרית הזו עשויה להעיד על הקשר החריג ועל תיאום אפשרי בין היועמ"שית לבין חברת כנסת מהאופוזיציה, שמגיעה מסיעתו של יאיר לפיד – יש עתיד.

maximize-image
images-count1+
צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

עוד קודם לכן נודע כי דקות ספורות לאחר ההצבעה בוועדת החוקה, התקבל מכתב מהיועמ"שית שבו היא חוזרה בה מדבריה על כך שלא תוכל לשלוח נציגים בשל שיבוש חקירה וטוענת כי מערכת אכיפת החוק תשלח נציגים לדיון.

עקבו אחרינו גם ב-Google News