אירוע מרגש ומשמעותי במיוחד התרחש היום (רביעי) במפעל של חברת טמבור בעכו. מתן אנגרסט, ששב הביתה בחודש שעבר לאחר שנתיים בשבי החמאס, הגיע להסיר את השלט הענק שקרא לשחרורו והתנוסס על בניין המפעל לאורך כל תקופת השבי שלו.
מתן סגר מעגל אישי, משפחתי ולאומי במעמד מרגש, בנוכחות הוריו ענת וחגי אנגרסט. בטקס השתתפו גם דודו דורון וייס אשר עובד בטמבור, חברי הנהלת החברה ועשרות מעובדי המפעל אשר הגיעו לחלוק כבוד ולבטא את שמחתם על שובו.

לאחר הנאומים המרגשים שנאמרו במהלך הטקס, מתן ניגש להסיר את השלט שהיווה סמל לתקווה ולתמיכה רחבה של מעל לשנתיים. בכך סימל מתן בעצמו את סיום פרק זה בחייו ובחיי משפחתו, ואת תחילתו של שלב השיקום והחזרה לשגרה. "אני מודה לכל מי שהגיע היום לכאן לחלוק איתי את הרגע המרגש זה. ברגע הזה, חשוב גם שנזכור את כל החיילים שהקריבו חייהם על מנת שכולנו נוכל להיות כאן", אמר מתן.
ענת וחגי אנגרסט שיתפו גם הם: "במשך כמעט כל תקופת השבי של מתן השלט סימל בשבילנו תקווה ואמונה עליהן לא ויתרנו. לראות את מתן מוריד אותו היום, במו ידיו, הוא רגע שמסמל התחלה חדשה עבור מתן ועבורנו. תודה לטמבור על ההתגייסות והתמיכה שלהם לאורך כל הדרך".

מיכה שרייר, מנכ"ל קבוצת טמבור, הוסיף בהתרגשות: "שנתיים חיכינו לרגע הזה – לראות את מתן מסיר בעצמו את השלט שקרא להשבתו. זהו רגע של סגירת מעגל מרגשת במיוחד. כולנו מתרגשים בשבילו ובשביל משפחתו לקראת התקופה החדשה בחייו".
