גורם בכיר מאוד במשטרה התייחס הבוקר (רביעי) להדלפות בחקירת הפצ"רית יפעת תומר ירושלמי, על כך שהיועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה לא הייתה מודעת לפעילות של הפרקליטה הצבאית הראשית, ומסר ל-C14 כי "מישהו בארגון התבלבל שמתדרך ומנסה להפוך את היועמ"שית לגיבורה מעונה".
בשיחה עם C14, אמר הגורם הבכיר: "ההדלפות אמש לתקשורת על כך שהפצ"רית פעלה לבדה וללא ידיעת היועמ"שית, היא לא פחות משיבוש. מישהו באח"מ התבלבל שמתדרך ומנסה להפוך את היועמ"שית לגיבורה מעונה.

"מדובר בחקירה שרק החלה אתמול, ולמישהו באח"מ היה אינטרס מובהק להדליף בסופה את הכותרת. כאן המקום להזכיר לכל המתדרכים מהאח"מ המצויים אף הם בניגוד עניינים כי טוהר המידות חשוב עד מאוד בתפקידם הרם".
בעקבות התדרוכים אמש לטובת היועמ"שית: מפכ"ל המשטרה דני לוי דרש לקבל לידיו עוד היום את חומרי החקירה במלואם. כזכור בעקבות התרשלות האח"מ וגרירת הרגליים עד לתחילת חקירת הפצ"רית, פרסמנו שהמפכ"ל יפקח על החקירה. אולם כעת, מתברר כי ההדלפות שינו את כללי המשחק אבל ההדלפות מבחינתו והוא מבין שזה הולך לכיוון לא טוב.
כאמור, ראש אח"מ בועז בלט נגוע מאוד בניגוד עניינים בכל הנוגע ליועמ"שית, וחייב לה המון אחרי שהיא התערבה לטובת יד ימינו רינת סבן. יש לציין כי לאור האמור, ראש אח"מ בועז בלט לא יכול לחקור את הסיפור הזה בידיים נקיות.
