חבר הכנסת ועו"ד משה סעדה התראיין היום (שלישי) לבועז גולן באולפן הפתוח של ערוץ 14 ונתן את דעתו על ההדלפה החמורה שביצעה הפרקליטה הצבאית הראשית יפעת תומר-ירושלמי. "לפני שלוש שנים, כשפרשתי ממח"ש, אמרתי יש פה עבריינים בשירות החוק, המערכת סטתה ממסלולה ועכשיו, זה כבר לא סתם עבריינים, יש פה ארגון פשע" פתח סעדה את דבריו.
הוא הסביר: "זה לא שהפצ"רית לבד עשתה את הפעולה הזאת, זו הפצ"רית יחד עם עשרה אנשים. התובע הצבאי הראשי, סגנה של הפצ"רית, כל המערכת כולה עבדה יחד. הדליפו את הקלטת, שיבשו יחד את החקירה ויצרו יחד קשר שתיקה".

חבר הכנסת גם ידע להגיד מי לדעתו אשמה בכל הפרשה. "זו היועמ"שית שמינתה את סגן הפצ"ר לחקור חקירה "ישראבלוף" כדי לחפות עליה, ואני אמרתי לו את זה בוועדה, לעשהאל, שהוא יודע שהוא משקר, ושהוא יודע שהוא לא חוקר – כבר בינואר 2025. ואף אחד לא עשה כלום".
סעדה האשים את גלי בהרב-מיארה במעורבות בפרשה. "היועמ"שית שמרה עליהם. היא גם מנעה את המעצר של הפצ"רית ותפיסת הפלאפון. ומה עשתה הפצ"רית? השמידה את הפלאפון! לא כדי להגן על הזוטרים שלה, כי את השיחות שלה ואת הוואטסאפים אפשר לקבל מהם, היא מגנה על הלמעלה, היא מגנה על היועמ"שית. אחד שומר על השני. ציפוף שורות, זה מה שאתם רואים".
