accessibility-icon
share-icon
|צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

ח"כ משה סעדה: "יש במדינה הזאת ארגון פשע שפועל בחסות החוק"

דסק C14

דסק C14

יג חשון ה'תשפו (04.11.25)

14

6

like

0

dislike

בראיון לבועז גולן באולפן הפתוח של ערוץ 14, חבר הכנסת מסיעת הליכוד משה סעדה הגיב לפרשת ההדלפה של הפצ"רית • סעדה, בעל תואר עורך דין שגם שירת במחלקה לחקירת שוטרים, ידע להגיד בדיוק מה מתנהל בתוך הגופים המשפטיים במדינה: "הפצ"רית לא מגנה רק על עצמה, היא מגנה על הלמעלה, היא מגנה על היועמ"שית"


חבר הכנסת ועו"ד משה סעדה התראיין היום (שלישי) לבועז גולן באולפן הפתוח של ערוץ 14 ונתן את דעתו על ההדלפה החמורה שביצעה הפרקליטה הצבאית הראשית יפעת תומר-ירושלמי. "לפני שלוש שנים, כשפרשתי ממח"ש, אמרתי יש פה עבריינים בשירות החוק, המערכת סטתה ממסלולה ועכשיו, זה כבר לא סתם עבריינים, יש פה ארגון פשע" פתח סעדה את דבריו.

הוא הסביר: "זה לא שהפצ"רית לבד עשתה את הפעולה הזאת, זו הפצ"רית יחד עם עשרה אנשים. התובע הצבאי הראשי, סגנה של הפצ"רית, כל המערכת כולה עבדה יחד. הדליפו את הקלטת, שיבשו יחד את החקירה ויצרו יחד קשר שתיקה".

maximize-image
ח"כ משה סעדה | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חבר הכנסת גם ידע להגיד מי לדעתו אשמה בכל הפרשה. "זו היועמ"שית שמינתה את סגן הפצ"ר לחקור חקירה "ישראבלוף" כדי לחפות עליה, ואני אמרתי לו את זה בוועדה, לעשהאל, שהוא יודע שהוא משקר, ושהוא יודע שהוא לא חוקר – כבר בינואר 2025. ואף אחד לא עשה כלום".

סעדה האשים את גלי בהרב-מיארה במעורבות בפרשה. "היועמ"שית שמרה עליהם. היא גם מנעה את המעצר של הפצ"רית ותפיסת הפלאפון. ומה עשתה הפצ"רית? השמידה את הפלאפון! לא כדי להגן על הזוטרים שלה, כי את השיחות שלה ואת הוואטסאפים אפשר לקבל מהם, היא מגנה על הלמעלה, היא מגנה על היועמ"שית. אחד שומר על השני. ציפוף שורות, זה מה שאתם רואים".

עקבו אחרינו גם ב-Google News