accessibility-icon
share-icon
צילום: אביר סולטן, פלאש 90
צילום: אביר סולטן, פלאש 90

הפצ"רית לשעבר ואשתו של ארנון בר דוד שוהות יחד באותו תא מעצר

שריה הרוש

שריה הרוש

יג חשון ה'תשפו (04.11.25)

122

313

like

16

dislike

הפרקליטה הצבאית הראשית לשעבר, יפעת תומר ירושלמי, ואשתו של יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד, הילה, שוהות יחד באותו תא מעצר בכלא "נווה תרצה" • גורמים בשב"ס מסרו כי השתיים הושמו יחד כדי להגן על חייהן, זאת לאחר שהשר בן גביר הנחה על פיקוח מוגבר על תומר-ירושלמי בעקבות "התאבדות" שביימה


הפצ"רית לשעבר, יפעת תומר ירושלמי, ואשתו של ארנון בר דוד, הילה, שוהות בימים אלו יחד באותו תא מעצר מיוחד בכלא לנשים, נווה תרצה. גורמים בשב"ס אמרו על כך ל-C14 כי "המהלך נועד כדי לשמור על חייהן".

בהקשר לכך, השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, שוחח אמש עם נציב שב"ס רב-גונדר קובי יעקובי, וסוכם כי לאור אירוע "ההתאבדות" שביימה, יפעלו בשב"ס ביתר שאת לשמירת חייה של הפצ"רית במתקן הכליאה שאליו הובאה למעצרה.

השר בן גביר הדגיש את "חשיבות השמירה על חיי אדם, ואת חשיבותה של קיום המשך החקירה באופן מקצועי לשם הגעה לחקר כל האמת בפרשה שהביאה לעלילת דם נגד לוחמי צה"ל". לאור הדברים, הנחה נציב שב"ס כי הפצ"רית תשהה בתא מעצרה תחת פיקוח מוגבר ע"י לוחמי הכליאה של שב"ס ומצלמות.

עקבו אחרינו גם ב-Google News