הפצ"רית לשעבר, יפעת תומר ירושלמי, ואשתו של ארנון בר דוד, הילה, שוהות בימים אלו יחד באותו תא מעצר מיוחד בכלא לנשים, נווה תרצה. גורמים בשב"ס אמרו על כך ל-C14 כי "המהלך נועד כדי לשמור על חייהן".
בהקשר לכך, השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, שוחח אמש עם נציב שב"ס רב-גונדר קובי יעקובי, וסוכם כי לאור אירוע "ההתאבדות" שביימה, יפעלו בשב"ס ביתר שאת לשמירת חייה של הפצ"רית במתקן הכליאה שאליו הובאה למעצרה.
השר בן גביר הדגיש את "חשיבות השמירה על חיי אדם, ואת חשיבותה של קיום המשך החקירה באופן מקצועי לשם הגעה לחקר כל האמת בפרשה שהביאה לעלילת דם נגד לוחמי צה"ל". לאור הדברים, הנחה נציב שב"ס כי הפצ"רית תשהה בתא מעצרה תחת פיקוח מוגבר ע"י לוחמי הכליאה של שב"ס ומצלמות.
