בעוד יחידת הצוללנים של זק"א ואזרחים רבים ממשיכים לסרוק משעות הבוקר (שלישי) את חוף הצוק בתל אביב בחיפוש אחר מכשיר הסלולר של הפצ"רית לשעבר, למשטרה ישנו כעת מודיעין ממוקד על תא שטח ספציפי שבו, על פי החשד, השליכה תומר ירושלמי את הטלפון.
על פי המידע שנאסף, מדובר באזור המרוחק כשלושה קילומטרים מהמקום שבו חברו אליה הכוחות שחיפשו אחריה לאחר שככל הנראה ביימה את התאבדותה. הבוקר קיבלה יחידת הצוללנים תדרוך מדויק מהמשטרה באשר לנקודה שבה יש למקד את החיפושים, במטרה לנסות ולמצוא את המכשיר שעשוי לשפוך אור על פרטי הפרשה.

בתוך כך, חקירתה של תומר ירושלמי, נפתחה מוקדם יותר היום, ובמשטרה מתארים תמונה מדאיגה במיוחד. לדברי גורמים המעורבים בחקירה, ירושלמי מתנהגת "כאחרונת החשודות", ומשיבה לשאלות החוקרים בתשובות מתחמקות ובלתי עקביות.
בתשאול שנערך עמה בחוף השרון, זמן קצר לאחר שיצרה קשר עם בעלה, נשאלה ירושלמי כיצד הצליחה לחייג, והשיבה: "לקחתי שיחה מעובר אורח". כשנשאלה כיצד אותו עובר אורח נראה, לא ידעה להשיב, וטענה כי היא "מבולבלת ולא יודעת מה קורה איתה".

לשאלת החוקרים היכן נמצא הטלפון הנייד שלה, השיבה ירושלמי כי "יכול להיות שנפל לי למים". אלא שבמשטרה מציינים כי לפי ממצאי הבדיקה, לא נראתה כל עדות לכך שנכנסה לים: "הבגדים שלה היו יבשים לחלוטין, רק השיער היה רטוב", אמר גורם בחקירה.
כפי שנראה כעת, חקירתה של הפצ"רית לשעבר מסתמנת כאחת הפרשות המביכות והמורכבות ביותר שנראו במערכת המשפטית בישראל, כזו שעדיין רחוקה מסיום.
