הפועל באר שבע חזרה לפסגה: בתום משחק צמרת סוער באצטדיון טדי, הפועל באר שבע חזרה למקום הראשון בליגת העל לאחר שניצחה 0:1 את בית"ר ירושלים, בזכות שער ניצחון של דן ביטון בדקה ה-47.
הקבוצות, שנפגשו במסגרת המחזור התשיעי בליגת העל, סיפקו אחד המשחקים המהנים ביותר של העונה – אך בסופו רק האדומים מבאר שבע יצאו עם מלוא הנקודות וייסיימו את המחזור בפסגת הטבלה.
לאחר מחצית ראשונה מאופסת, למרות שליטה מוחלטת של באר שבע, נפתחה המחצית השנייה בקצב גבוה. בדקה ה-46 יצאה בית"ר להתקפה מצוינת – עומר אצילי קיבל את הכדור בצד שמאל ובעט לפינה הרחוקה של אליאסי, אך הכדור פגש את הקורה.

בצד השני, באר שבע הגיבה מיד עם מתפרצת קטלנית כדרכה: זלטאנוביץ' העביר רוחב, ודן ביטון דחק מקרוב פנימה – והקפיץ את אלפי האוהדים האדומים שהגיעו לטדי. עבור ביטון מדובר על שער תשיעי העונה והיתרון 0:1 נשמר עד לסיום למרות לחץ אדיר של בית"ר עד השניות האחרונות.
בזכות הניצחון, הפועל באר שבע חלפה על פני מכבי תל אביב, וחזרה כאמור למקום הראשון עם 24 נקודות בתום תשעה משחקים. בשבוע הבא תפגוש החבורה של רן קוז'וק את מ.ס. אשדוד ותנסה להמשיך את המומנטום.

מן העבר השני, בית"ר ירושלים שהגיעה במומנטום מצוין אחרי הזכייה בגביע הטוטו וחמישה ניצחונות בשישה משחקים – סופגת הפסד נוסף לאדומים. הרצף השלילי נמשך, כשהירושלמים ניצחו רק פעם אחת ב-37 משחקי הליגה האחרונים מול באר שבע – ניצחון שהושג בדצמבר 2019.
בשבוע הבא תתארח בית"ר בבלומפילד למשחק חוץ קשה במיוחד מול מכבי תל אביב ויקוו להפתיע במטרה לחזור למסלול הניצחונות.

