ושוב בפינתנו – מה שלנו מותר לכם אסור. המוסר הכפול מכה בפעם המי יודע כמה, ואתמול התקשורת כולה מתגייסת כדי להזדעזע מההסתה שאולי הביאה למותה של הפצ"רית, שנמצאה בריאה ושלמה ונטולת נייד, שבעצם הוא זה שנפטר או יותר נכון – ככל הנראה נפטרו ממנו.
האמת? בושה וחרפה. לא הבנתי מאיפה היומרה והחוצפה של ערוץ הרעל 14 ותחנת הרעל גלי ישראל לדבר נגד מעשיה של הפצ"רית (אגב אפילו לכאורה לא צריך להגיד כי היא בעצמה, במכתב ההתפטרות שלה, כבר הודתה במעשים).

אז באים הימנים החוצפנים האלה ומדברים, ועוד ביום ההילולא הקדוש של רבין, דברי הסתה ובלע רעילים ומטונפים, כאילו הייתה הוד קדושתה איזה שרה נתניהו, או ביבי ישמור האל לא עלינו, או לכל הפחות איזה פלדשטיין או אוריך או אלוביץ' או פילבר.
בושה וחרפה לסקר אירועים אמיתיים שכבר ברור שהיא מעורבת בהם – כאילו היא נגועה באיזה קשר עקיף ורחוק לראש הממשלה. טוב שלא קראו לה נאצית, פרעה, מפקירה, מושחתת, הראש האשם, או עוד אי אילו כינויים בזויים, כי כינויים הרבה פחות בזויים נפשם העדינה והענוגה של שלטון האליטות לא תוכל לסבול.

שרה היא מהסוג החזק. אפשר לרדוף אותה שנים, לעשות לה מצור על המספרה, לגדף ולקלל אותה, כי הסתה ותרבות השיח הקלוקלת שלנו הישראלים, שראויה לגינוי ולציקצוק באולפנים, מתייחסת רק במקרה שמדובר בבני האדם הנאורים האחרים כמו שכבר היטיב לנסח יאיר – לא מדובר במשפחת נתניהו התתי אנוש אלה, עליהם מצווה ואף זכות להשמיע דברי הסתה ושטנה.
אנשי רק לא ביבי האם אתם קולטים את עצמכם? אם יש לכם אמות מידה לשיח תחילו אותם בבקשה על כולם, ואם אין לכם – אל תבואו בביקורת וטרוניה רק כאשר נוגעים במה שקדוש לכם.
אתם מבינים? אפילו לפרנקים צ'חצ'חים מטומטמים כמונו יש דברים שקדושים לנו. לנו איכפת מלוחמי כוח 100 לא פחות מאשר מאנשי חיל האוויר, לנו איכפת מחיה של שרה לא פחות מאשר מחיה של יפעת תומר ירושלמי, לעשות הם כן והם לא זה פשוט לא עובד, לא משכנע, ורואים לכם. הגיע הזמן שתפנימו שם בחדשות 12 שמה שהיה עד עכשיו נגמר, ואם משהו נראה בעיניכם אסור אי אפשר שרק לכם יהיה מותר.
