accessibility-icon
share-icon
 צילום: חיים גולדברג
צילום: חיים גולדברג

בעקבות הפרסום בחדשות 14: הדרישה של תושבי הצפון מרה"מ נתניהו

רבקה שורק

רבקה שורק

יב חשון ה'תשפו (03.11.25)

2

2

like

0

dislike

תושבי הצפון מזהירים מהתחזקות חיזבאללה על רקע ההתחממות בגבול, וקוראים לראש הממשלה בנימין נתניהו ולרמטכ"ל לפעול: "דרושה נקיטת פעולה רצינית מול האויב בצפון, דרושה הקמת התיישבות בדרום לבנון"


בעקבות הפרסום בחדשות 14 על תגבורת ששלח נשיא לבנון מישל עאון לכפר בדרום לבנון שהותקף על ידי כוחות צה"ל, מהלך שזכה לשבחים מצד חיזבאללה, מזהירה שירן עופר, תושבת מעלות וחברת תנועת "עורי צפון", מפני התחזקות ארגון הטרור בגבול הצפון. עופר דורשת מהדרג המדיני להשיב את הביטחון לתושבים באמצעות הקמת התיישבות בדרום לבנון.

בסרטון שפרסמה התנועה היא פונה לראש הממשלה בנימין נתניהו ולרמטכ"ל איל זמיר ומתריעה מפני סכנת טבח נוסף: "האויב עומד עם נשק ומחכה לרגע שיוכל להיכנס, לחטוף, להרוג ולרצוח. אנחנו כאן בגבול הצפון דורשים ביטחון, כדי שנוכל להבטיח את החיים שלנו לעוד שנים רבות. דרושה פעולה רצינית מול האויב בצפון".

maximize-image
מחבלי חיזבאללה, אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק

בהמשך קוראת עופר לדרג המדיני לפעול בנחישות כדי להבטיח את הביטחון של התושבים: "יש להקים התיישבות בדרום לבנון, שהיא למעשה צפון ארץ ישראל. רק כך נוכל למנוע את הטבח הבא".

כזכור, בימים האחרונים פורסמו תיעודים נוספים של מחבלי חיזבאללה ששבו לכפרים בדרום לבנון. בצה"ל טענו כי מדובר בעונת המסיק, אך התושבים בצפון דוחים את ההסבר הזה וטוענים כי הוא מתעלם מהאיום הממשי על חייהם.

עקבו אחרינו גם ב-Google News