במשטרת ישראל סיכמו הלילה (בין שלישי לרביעי) את גמר הגביע הטוטו – כאשר בסך הכל הגמר עבר בצורה שקטה וללא אירועים חריגים – בטח לעומת האירועים החמורים בדרבי התל אביבי.
בסך הכל, נעצרו 14 חשודים משתי הקבוצות בחשד להדלקת אבוקות, הפרת סדר ציבורי, השלכת חפצים לעבר כוחות המשטרה והפרעה לשוטרים במילוי תפקידם.

כזכור עם שריקת הפתיחה הודלקו מספר אבוקות שלא נזרקו אל כר הדשא, אך היוו סיכון ממשי לחיי אדם בתוך היציע. המשטרה ביצעה פעולות של חקירת מצלמות והגיעה לאותם אוהדים.
כמו כן, במהלך המחצית הושלכו מספר חפצים לעבר כוחות המשטרה שעמדו על כר הדשא, לרבות יריקות וקריאות גנאי לעבר הכוחות, החשודים נעצרו ונחקרו.

בעת הפיזור מחוץ לאצטדיון נעצר אוהד נוסף בגין הפרת הסדר, נלקח לחקירה. עוד נמסר מהמשטרה: "המשטרה פעלה לאבטחת המשחק בפריסה רחבה של כוחות גלויים וסמויים ושמרה במקצועיות על הסדר הציבורי ועל ביטחון כלל הנוכחים באצטדיון לכל אורכו של המשחק".
