טרגדיה בצפון: הבוקר (שישי) נקבע מותה של פעוטה כבת שנה שנשכחה אתמול ברכב סגור בזכרון יעקב.
היא אותרה בשעות הצהריים כשהיא מחוסרת הכרה ופונתה במצב קשה לבית החולים רמב"ם לאחר שצוותי מד"א ביצעו בה פעולות החייאה.
המתנדבים מצאו אותה ברחוב יעקב התומר, ללא דופק וללא נשימה, והחלו מיד בטיפול רפואי, כולל קירור ופעולות החייאה, עד שליבה שב לפעום. אך כאמור בבית החולים נאלצו לקבוע את מותה.
מבית החולים רמב"ם נמסר: "למרבה הצער, הפעוטה בת השנה וחצי שפונתה לרמב"ם אתמול בצוהריים במצב אנוש מזכרון יעקב, נפטרה. משתתפים בצער המשפחה".
