סגן נשיא ארה"ב ג'יי. די. ואנס פרסם הלילה (בין חמישי לשישי) הודעה עם חזרתו מביקור בישראל. "חזרתי הביתה מטיול מדהים בישראל כדי לחגוג וליישם את הסכם השלום ההיסטורי של הנשיא טראמפ. זהו רגע גדול עבור ארצנו ועבור העולם", אמר.
הוא הוסיף: "אני אסיר תודה לראש הממשלה נתניהו, לנשיא הרצוג ולממשלת ישראל על אירוח שיחות כה רבות ופוריות. אני אסיר תודה גם למדינות המוסלמיות הרבות הפועלות לתמוך בשלום. ואני גאה במיוחד במנהיגי הצבא האמריקאים העובדים לתווך ולפקח על תהליך השלום הזה. הנשיא טראמפ היה ברור: אמנם לא יהיו מגפיים אמריקאים בשטח בעזה, אך מנהיגות אמריקאית הייתה הכרחית להשגת שלום זה ויהיה צורך לפקח עליו".

בנוסף, הודה לכוחות הביטחון: "אני אסיר תודה לצוותי הביטחון הישראלים הרבים, שרבים מהם אפילו לא דיברו אנגלית, על עבודתם עם השירות החשאי כדי לאפשר את הביקור".
ואנס גם התייחס לביקורו ב-2 אתרים קדושים בירושלים: "ולמרות שזה היה טיול עמוס, הצלחתי לעשות שתי עצירות אישיות. ראשית, עיר דוד היא אחד מפלאי הארכיאולוגיה של העולם, ולמרות שהיא עדיין סגורה ברובה לציבור, הם מתכננים לפתוח אותה בקרוב.
"מדהים להבין שאתם הולכים בנתיב שישו עצמו היה צועד בו לפני 2,000 שנה. האנשים שעבדו כדי לחפור ולשמר את המקום הזה הם בני אדם מדהימים, ואני אסיר תודה להם, במיוחד למדריכי הטיולים האדיבים שלי! שנית, כבר פרסמתי על כנסיית הקבר, אבל כדאי לומר שוב: זה המקום הכי מדהים שהייתי בו אי פעם. אני מעודד את כולכם להמשיך להתפלל לשלום".
