כתב חרדי שאל היום (חמישי) את דוברת הבית הלבן קרוליין לוויט האם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ חושב לבנות את בית המקדש בירושלים. בתשובה לכך ענתה לוויט: "אני מצטערת, אבל לא".
דרמה בבית הלבן:
כתב חרדי שאל האם הנשיא טראמפ חושב לבנות את בית המקדש בירושלים?
דוברת הבית הלבן קרוליין לוויט ענתה: ״אני מצטערת, אבל לא"משהו לא טוב עובר על טראמפ😉 pic.twitter.com/TTqOXmFin1
— ינון מגל (@YinonMagal) October 23, 2025
הדברים עלו כאשר דוברת הבית הלבן קרוליין לוויט השיבה לשאלות כתבים. הכתב החרדי ציין ששמו של הנשיא טראמפ ייחרט בהיסטוריה כבונה הגדול ביותר של הדור, ולאחר מכן שאל אם הנשיא מתכוון לקדם את בניית בית המקדש השלישי.
הדוברת לוויט, שהופתעה מהדברים, ענתה בחיוך שהיא איננה יודעת על תוכניות בנושא הזה, ושבפגישות ביניהם הנשיא טראמפ לא עסק בכך. "אני מצטערת, אבל לא", השיבה.
