פורסם בחדשות 14: השבוע נחשפנו לכך שצה"ל פתח את שעריו לבכיר בפתח, שר האסירים לשעבר ברשות הפלשתינית. אך מתברר שהכנסת ניסתה במהלך המלחמה לשאול את הצבא ומערכת הביטחון מי האנשים האלה שצה"ל מזמין אותם, גם להרצאות וגם לייעוץ חיצוני – מי אלו האנשים שצה"ל מתייעץ איתם?

לפי חבר הכנסת עמית הלוי מהליכוד, בשיחה שהוא מעביר לאחרונה במכון ארגמן -צה"ל ומשרד הבטחון מסרבים לענות על השאלה הזו, ובאופן כללי מסרבים להשיב לכנסת על שאלות אבל הוא מספר על עוד שאילתה שלטענתו יואב גלנט, כששימש כשר בטחון סרב לענות עליה והיא עמדת הפרקליטה הצבאית הראשית בעניין התנגדותה לחיסול אזרחים עזתים שהשתתפו בטבח השבעה באוקטובר.
יתרה מכך, הלוי טוען שגלנט אמר לו כי הוא יהיה מוכן לענות לו על שאילתות חשובות אחרות אבל רק בתנאי שהוא 'יוותר' על השאילתה הקשורה לפצ"רית.

מטעמו של שר הביטחון לשעבר יואב גלנט נמסר: "הפניה לח"כ הלוי נעשתה כדי למנוע פגיעה ביכולות מבצעיות של צה"ל ושב"כ לפגיעה במחבלי שבעה באוקטובר. עמדת שר הביטחון לשעבר, אשר התקבלה גם ע"י ראש הממשלה, היא כי כל המחבלים שהשתתפו בטבח השבעה באוקטובר הם בני מוות. הטענה כי השר לשעבר גלנט סרב לענות על שאלות היא שקרית ומשוללת כל יסוד – השר ענה לשאילתה של ח"כ עמית הלוי, כמו גם על רבות אחרות".
ח"כ עמית הלוי מסר בתגובה: צה"ל מתעלם מהכנסת. יואב גלנט כשר בטחון ביקש שלא נשאל שאילתה שתביך את הפצ"רית ואת צה"ל. גלנט הגיב לתגובת הלוי: "טענה שקרית".
