accessibility-icon
share-icon
צילום: אליהו גלר/עמותת נצח יהודה
צילום: אליהו גלר/עמותת נצח יהודה

"לזכר הנופלים": חיילי הגדוד החרדי סיימו מסע כומתה

רבקה שורק

רבקה שורק

א חשון ה'תשפו (23.10.25)

3

3

like

1

dislike

לוחמי "נצח יהודה" סיימו את מסע הכומתה כשהם נושאים על גבם את שמות חבריהם שנפלו במלחמה - כשתחושת השליחות ואהבת הארץ מלוות אותם לאורך כל הדרך • אחד החיילים סיפר בגאווה: "בכל צעד הרגשתי תחושת שליחות וגאווה גדולה לדעת שאני חלק מיחידה עם ערכים, מסורת, וחיילים שנתנו את חייהם למען עם ישראל"


היום (חמישי) נערך טקס סיום מסע הכומתה של לוחמי הגדוד החרדי "נצח יהודה", מחזור מרץ 25, השייך לחטיבת כפיר. הטקס המרגש התקיים במעמד בני משפחות הלוחמים: "זה רגע שלא שוכחים", תיאר אחד האבות.

במהלך המסע, החיילים נשאו דגלים ועליהם שמות נופלי הגדוד ממלחמת חרבות ברזל. אחד החיילים סיפר כי ההחלטה להקדיש את המסע לזכרם נולדה מתוך תחושת אחריות להמשיך את דרכם.

"אנחנו ממשיכים את מה שהם התחילו", סיפר בהתרגשות אלי, חייל בגדוד בן 19 מירושלים. "בכל צעד הרגשתי תחושת שליחות וגאווה גדולה לדעת שאני חלק מיחידה עם ערכים, מסורת, וחיילים שנתנו את חייהם למען עם ישראל".

maximize-image
לוחמי נצח יהודה במסע כומתה | צילום: אליהו גלר/עמותת נצח יהודה

אחד מהאבות תיאר בחיוך מאוזן לאוזן: "זה רגע שלא שוכחים. לראות את הבן שלך מסיים מסע כזה, זה נותן תחושת גאווה עצומה. הגענו כולנו כדי לחבק אותו ולהגיד לו כמה אנחנו גאים בו".

מעמותת נצח יהודה נמסר: "הלוחמים של נצח יהודה נושאים על גבם גם את האחריות להוכיח שניתן לשלב בין ספרא וסייפא. המסע שלהם לא מסתיים עכשיו, אלא הם מתחילים דרך חיים של שירות צבאי שבו הם יגנו על מדינת ישראל וישמרו על הערכים אותם הם קיבלו בבית".

עקבו אחרינו גם ב-Google News