פרסמנו הערב (רביעי) בחדשות 14: הוועדה לבחינת היתכנות תחנת הרדיו הצבאית גלי צה"ל תגיש בשבוע הבא את המלצותיה לשר הביטחון ישראל כ"ץ, אולם, על אף התאריך המתקרב, גם ברגעים אלו חברי הוועדה עדיין חלוקים בשאלת כמה נכון להמליץ לשר לשנות את אופי התחנה.

חלק מחברי הוועדה סבורים שיש לסגור את התחנה ולהוציא אותה מידי ניהול ומימון של מערכת הביטחון, והחלק השני סבור שיש לסגור בתחנה את המחלקה שעוסקת ביומני הרדיו, להשאיר את מחלקת החדשות רק בהקשר של מבזקים וארבעה יומנים, הבוקר, הצהרים, הערב ויומן חצות. אולם מקורות שאני משוחח איתם אומרים לי שהכיוון המסתמן הוא להמליץ לשר הביטחון ישראל כ"ץ לסגור את גלי צה"ל.
כך או כך איך שלא מסתכלים על התוצאה מדובר בהמלצה דרמטית מאחר והוועדה מכוונת לשינוי דרמטי בתחנה.

חשוב לומר המלצות לחוד, והחלטות לחוד הוועדה היא רק ממליצה מי שיצטרך לקבל את ההחלטה הוא שר הביטחון ישראל כ"ץ. פה חשוב לציין כי השר כ"ץ כבר הבהיר ביום מינוי חברי הוועדה כי מה שהיה לא יהיה.
