accessibility-icon
share-icon
ראש הממשלה בנימין נתניהו | צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

נתניהו לאופוזיציה: "אילו הייתי מקשיב לכם - לא היו הישגים"

דין ברנדשטטר

דין ברנדשטטר

כח תשרי ה'תשפו (20.10.25)

8

1

like

0

dislike

במהלך נאומו בפתיחת מושב החורף של הכנסת, רה"מ ביקר את חברי הכנסת מהאופוזיציה - ואמר כי אם היה נכנע לקריאות לסיום המלחמה, היא הייתה מסתיימת ב"ניצחון מוחץ של החמאס ושל הציר האיראני כולו" • נתניהו אמר כי כעת המרצחים לא יכולים לבצע סימן וי "כי הם לא כאן" • צפו


במהלך נאומו היום (שני) בפתיחת מושב החורף של הכנסת, ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר את חברי הכנסת מהאופוזיציה – ואמר כי אם היה מקשיב לרבים מהם שטענו כי יש לעצור את המלחמה בשלב מוקדם יותר – מדינת ישראל לא הייתה מגיעה להישגים אליה הגיעה עד כה במלחמה.

"אילו הייתי מקשיב לרבים שנמצאים באולם הזה וגם מחוצה לו – אתם שקראתם לי להיכנע ולעצור את המלחמה. אילו כך היה קורה, והייתי מסכים להוציא את צה"ל עד המטר האחרון – המלחמה הייתה מסתיימת בניצחון מוחץ של החמאס והציר האיראני", אמר ראש הממשלה.

נתניהו: "עמית הוא נשיא ביהמ"ש העליון, אבל אני רה"מ"

נתניהו: "עמית הוא נשיא ביהמ"ש העליון, אבל אני רה"מ"

189
20.10.25|סיון יחזקאל
maximize-image
צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

"סינוואר, דף ונסראללה היו נשארים בחיים ויוצאים החוצה בשיא כוחם. כשזה אמת זה כואב. והנה האמת – אם הייתי נכנע לתכתיבים שלכם חמאס היה עומד על תילו. חיזבאללה היה מאיים על ערינו. כוח רדואן היה במרחק של מטרים ספורים מפלישה לגליל. משטר אסד הרצחני היה נותר על תילו", אמר, "הם היו נשארים בשיא כוחם. יוצאים החוצה עם סימני וי, לא מגוחכים ופתטיים. אגב, את זה הם בקושי עושים עכשיו – כי הם כבר לא כאן".

"מעל לכל", הדגיש נתניהו, "איראן הייתה ממשיכה לייצר בקצב מואץ עשרות אלפי טילים בליסטיים ותוך כמה חודשים הייתה מפתחת פצצות אטום כדי להשמידנו. המדינה כולה הייתה בסכנת השמדה, מיליוני אזרחי ישראל עמדו בפניה סכנת כליה. עמדנו בפני איום קיומי פשוטו כמשמעו. פעלנו כדי להעלים את זה, להרחיק את זה. כדי להסיר מעלינו את האיום".

עוד הוסיף: "הממשלה בראשותי לא קיבלה אף אחת מדרישות החמאס. הרחקנו את האיום הקיומי מעל ראשנו, הנחתנו מכות חמאס על הציר האיראני. העצמנו את כוח ההרתעה של ישראל, השבנו את חטופינו החיים, נחזיר את החטופים החללים שעוד נותרו שם. נשארנו בתוך הרצועה כשאנו לופתים את החמאס מכל עבר. כך רואים אותנו בעולם כולו, גם בעולם הערבי.

עקבו אחרינו גם ב-Google News