בנאום שנשא רס"ן יניב קולא ז"ל שנפל אתמול (ראשון) ברפיח, עם כניסתו לתפקיד מפקד הפלוגה, הפגין הגיבור את נכונותו לחרף נפשו כדי להגן על עם ישראל: "עכשיו תורי".
בתחילת הנאום, ציטט קולא את המ"פ הקודם רס"ן דביר רווח ז"ל שנפל בקרב, "העיקר שבסוף תעשה הכל כדי שהמדינה תהיה טובה יותר, שהמדינה שלנו תצמח. תקרא לזה שמירה על הבית או הגנה על ישראל או המשך השושלת ואפילו תאמר עכשיו תורי".
הגיבור הזכיר בדבריו את הנופלים והצוואה שהותירו לעם ישראל: "הפלוגה הזו נלחמת כבר שנה ואיבדה את מיטב בניה שעם רובם נלחמתי אני, והם היו אנשי דוגמה ומופת. עכשיו אני אומר שזה תורי".
לדבריו, "אני עומד כאן ובטוח שהדרך ארוכה, אך מצפה לה ויודע שעל אף האתגרים הפלוגה תהיה דוגמה ומופת בדיוק כמו נופליה, למענם ולזכרם ושכל משימה נעשה בהתקפיות, נחישות ומקצועיות".
