accessibility-icon
share-icon
צילום: דובר צה"ל,  אריאל חרמוני, משרד הביטחון
צילום: דובר צה"ל, אריאל חרמוני, משרד הביטחון

פדויי השבי בר קופרשטיין ושגב כלפון שוחררו מבית החולים שיבא

דביר כהן

דביר כהן

כח תשרי ה'תשפו (20.10.25)

2

15

like

0

dislike

שורדי השבי בר קופרשטיין ושגב כלפון, ששבו מהשבי בעזה אחרי 738 ימים במסגרת עסקת החטופים, שוחררו ממתחם השבים שבמרכז הרפואי שיבא • בשיבא מסרו: "צוות המרכז הרפואי ימשיך ללוות את השבים מהשבי ובני משפחותיהם במסגרת מרכז 'שבים לחיים'"


המרכז הרפואי שיבא בתל השומר עדכן היום (שני) כי שורדי השבי בר קופרשטיין ושגב כלפון, ששבו מהשבי בעזה אחרי 738 ימים במסגרת עסקת החטופים, שוחררו ממתחם השבים שבמרכז הרפואי.

בשיבא מסרו: "צוות המרכז הרפואי ימשיך ללוות את השבים מהשבי ובני משפחותיהם במסגרת מרכז 'שבים לחיים'. אנו ממשיכים לחכות ולייחל לשובם של כל החטופים לישראל".

maximize-image
images-count1+
שגב כלפון | צילום: דובר צה"ל
maximize-image
images-count1+
בר קופרשטיין | צילום: דובר צה"ל

כזכור, אתמול שוחררו משיבא האחים שורדי השבי גלי וזיו ברמן מכפר עזה, כמו גם שורד השבי מקסים הרקין מטירת הכרמל ושורד השבי אלקנה בוחבוט ממבשרת ציון.

כלפון וקופרשטיין שוחררו ביחד עם עוד 18 חטופים ישראלים משבי חמאס בערב שמחת תורה, בדיוק שנתיים לאחר שנחטפו באכזריות בידי מחבלי ארגון הטרור. בתחילה, חמאס שיחרר רק 7 חטופים חיים, ולאחר כשעתיים שוחררו השאר – בהם כלפון וקופרשטיין.

עקבו אחרינו גם ב-Google News