צביקה מור, שבנו איתן הוחזק בשבי חמאס במשך שנתיים, מטריף את השמאל הישראלי לאורך המלחמה. לפני חזרתו של איתן טענו כי הוא שונא את בנו, על הצהרתו בבית החולים שיבא הוא חטף ביקורת והשמצות בלתי פוסקות מהשמאל הישראלי.
במחנה הימין לעומת זאת, כפי שכינה אותו יון מגל בתוכנית הפטריוטים אמש, הוא נחשב "מלך". כפי שכתב כתבנו המדיני תמיר מורג לאחר הריאיון של מור אמש: "הערב בפטריוטים עם ישראל צפה במרואיין שהוא פשוט ענק. וגם נתניהו היה מצוין".

מגיש חדשות 14, שמעון ריקלין, התייחס להדים סביב צביקה מור ושאל – "למה הם כל כך כועסים על צביקה מור?". ריקלין השיב: "כי הוא הזכיר להם מה הם היו פעם. ולאיזה חבורת מפונקים קוטרית יללנית הם הפכו להיות. מור אמר שצריך לשים את המדינה לפני החיים שלנו. והוא צודק.
פעם איש לא חשב שיש לו חוזה עם המדינה".
הוא הוסיף: "כולם הבינו שיש לנו ברית בלתי ניתנת להפרה עם המדינה.
וחיילים שהתגייסו ידעו שאם צריך הם ימסרו את החיים שלהם כדי להגן על המדינה הזו. אבל לאנשי תיזת החוזה המפונקים זה נשמע הזוי. מה פתאום יש משהו או מישהו מעליהם? הם והשעמום הקיומי שלהם מעל הכל".
ריקלין סיים: "הם כל כך התנתקו מהמדינה ומהעם שהם בטוחים ש'החברה האזרחית' היא זו שניצחה במלחמה ולא חיילי צה"ל. המלחמה עוד לא נגמרה. ועוד לא הושג פירוק חמאס ופירוז הרצועה. מי שיעשה את זה אלו חיילי צה"ל ולא המפונקים והמנותקים. שבבחירות הבאות יבינו היטב מה עם ישראל חושב עליהם כשהם יובסו".
