הרב דוד פנדל, ראש ישיבת ההסדר "אפיקי דעת" בשדרות, פנה היום (ראשון) לנשיא המדינה יצחק הרצוג, בבקשה להעניק חנינה לאסירים היהודים הביטחוניים. לדבריו, מדובר ב"בקשה הוגנת, מוסרית וצודקת". הרב פנדל הסביר כי פנייתו באה על רקע שחרורם של אלפי מחבלים במסגרת הסכם הפסקת האש ושחרור החטופים שהושג בין ישראל לארגון הטרור חמאס.
לדבריו: "בזמן שמתרחש שחרור מסיבי וסיטונאי של רוצחים נתעבים, כאשר לפי הסטטיסטיקות 70% מהם חוזרים לטרור – אין סיבה שלא לשחרר את אותם אסירים יהודים, שחלקם אף מערערים על עצם המעשים, מתחרטים באמת, ואין כל סיכוי שיחזרו לסורם".

"שחרור מחבלים בסיטונאות": העסקה עם חמאס אושרה בישיבת הממשלה
כזכור, לפני כשבוע נחתם ההסכם לשחרור החטופים בין ישראל לארגון הטרור חמאס, בתום מגעים ממושכים בתיווך מצרים וארצות הברית. במסגרת ההסכם שוחררו מעל 2,000 מחבלים, בהם כ-360 גופות של מחבלים.
