שי גליק מנכ"ל בצלמו דרש היום (חמישי) במכתב ששיגר לוועדת האתיקה של הכנסת לפתוח בחקירה נגד ח"כ עופר כסיף בגין העלבת עובד צביר אחרי שקרא לראש השב"כ דוד זיני בשיחה עם פעילים קומוניסטיים בחו"ל.
לדברי גליק, "לקרוא לראש שב"כ יודו נאצי זה העלבת עובד ציבור סעיף 288 לחוק העונשין . אין כל ספק שזכותו של ח"כ או כל אזרח לבקר עובד ציבור. אבל לקרוא לעובד ציבור נאצי זה בדיוק העלבת עובד ציבור".

בתוך כך, בשיחה עם פעילים קומוניסטיים בחו"ל האשים את ראש השב"כ זיני, עובד ציבור ללא רבב, בהאשמות חסרות בסיס על כך שיפעל לרדוף "מתנגדי שלטון". אחר כך הפיץ כסיף קונספירציה, לפיה ראש השב"כ הנכנס עלול לפגוע בו פיזית. אם כן, כך נראה המופע של כסיף: שנאת ארה"ב, תיעוב המערב והפרחת קונספירציות.
מה הפלא שהדרישה של כסיף מעמיתיו בחו"ל היא לקדם חרם על מדינת ישראל, שגם זו עבירה על החוק הישראלי – האוסר לעודד חרם על המדינה. ואולי זה מה שהטריד את כסיף ועודה בנאומו של מנהיג המעצמה החופשית בכנסת, העובדה שמדינת ישראל, אחרי שנתיים של מלחמה, חזקה מתמיד.
