accessibility-icon
share-icon
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

משרד רה"מ: משפחות 7 החטופים עודכנו כי הם חברו לכוחותינו

רבקה שורק

רבקה שורק

כא תשרי ה'תשפו (13.10.25)

2

7

like

4

dislike

משרד ראש הממשלה אישר את חזרתם של שבעת החטופים, שהועברו לידי כוחות צה"ל ויעשו את דרכם לישראל - שם יפגשו את משפחותיהם ויקבלו ליווי צמוד בתהליך הקליטה והשיקום


משרד ראש הממשלה אישר הבוקר (שלישי) את חזרת 7 החטופים, ומסר "משפחותיהם עודכנו על ידי הגורמים המוסמכים כי הם חברו לכוחותינו ברצועת עזה ויעשו בהקדם את דרכם לשטח ישראל".

עוד הוסיף כי "ממשלת ישראל, מערכת הביטחון, מתאם השו"נ ומנהלת החטופים, הנעדרים והשבים במשרד ראש הממשלה ילוו אותם ואת משפחותיהם בכל תהליך הקליטה והשיקום".

maximize-image
צילום: באדיבות המשפחות

במקביל, גם בצה"ל אישרו את מעבר החטופים לידיהם, והדגישו: "צה"ל ערוך לקליטת חטופים נוספים שעתידים לעבור לצלב האדום בהמשך, כאשר הפעימה הבאה צפויה בסביבות השעה 10:00".

עקבו אחרינו גם ב-Google News