משרד ראש הממשלה אישר הבוקר (שלישי) את חזרת 7 החטופים, ומסר "משפחותיהם עודכנו על ידי הגורמים המוסמכים כי הם חברו לכוחותינו ברצועת עזה ויעשו בהקדם את דרכם לשטח ישראל".
עוד הוסיף כי "ממשלת ישראל, מערכת הביטחון, מתאם השו"נ ומנהלת החטופים, הנעדרים והשבים במשרד ראש הממשלה ילוו אותם ואת משפחותיהם בכל תהליך הקליטה והשיקום".

במקביל, גם בצה"ל אישרו את מעבר החטופים לידיהם, והדגישו: "צה"ל ערוך לקליטת חטופים נוספים שעתידים לעבור לצלב האדום בהמשך, כאשר הפעימה הבאה צפויה בסביבות השעה 10:00".
