accessibility-icon
share-icon
צילום: חיים גולדברג, פלאש 90
צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

שר הביטחון באיגרת לחיילי צה"ל: "הישג זה נישא על כתפיכם"

רבקה שורק

רבקה שורק

כא תשרי ה'תשפו (13.10.25)

6

13

like

6

dislike

רגע לפני שובם של החטופים, שר הביטחון ישראל כ"ץ בירך את לוחמי צה"ל על ההישג והבטיח את פירוק החמאס: "נמשיך לעמוד על המשמר - בנחישות, בתבונה ובהתקפיות - כדי שהמציאות שלפני ה-7 באוקטובר לא תחזור לעולם"


רגע לפני שהחטופים חוזרים הביתה, שר הביטחון ישראל כ"ץ שיגר איגרת ללוחמים, והודה להם על הרגע המרגש הזה: "אנו מביטים בגאווה גדולה על הרגע החשוב הזה וזוכרים היטב: הישג זה נישא על כתפיכם, לוחמי צה"ל ומפקדיו, וכלל המשרתות והמשרתים בזרועות ובמערכי הצבא – ביבשה, באוויר ובים".

בהמשך דבריו התייחס שר הביטחון למטרה הבאה שמציבה מערכת הביטחון: "כעת נעצב גם בעזה מציאות בה החמאס יפורק מנשקו ועזה תפורז ממנהרות ומתשתיות הטרור, כשצה"ל יגן על היישובים מתוך עזה עצמה".

כוחות צה"ל בעזה |
maximize-image
לוחמי צה"ל בעזה | צילום: דובר צה"ל

לדבריו, "משימתה של מערכת הביטחון לא תמה ואתגרינו לא הסתיימו: נמשיך לעמוד על המשמר, בנחישות, בתבונה ובהתקפיות – בכלל הגזרות, כדי להבטיח כי המציאות שהייתה טרם ה-7 באוקטובר, לא תישנה לעולם".

כ"ץ חתם את האיגרת בדברי חיזוק לחיילים הגיבורים: "בהכירי את יכולותיכם ואת מסירותכם, אני יודע שגם למול אתגרי העתיד – יש לעם ישראל ולאזרחי ישראל על מי לסמוך".

עקבו אחרינו גם ב-Google News