בלב העיר מנהטן, שרק לפני שני עשורים ידעה את אימת הטרור האסלאמי, נערכה "הפגנה למען פלשתין" שהפכה במהירות לתצוגת תכלית מחרידה של תמיכה גלויה בארגון הטרור חמאס, וכללה קריאות מפורשות לרצח יהודים ולהשמדת מדינת ישראל.
בסרטון שהופץ ברשתות נראה מנהיג ההפגנה מלהיט את ההמונים בקריאות מצמררות. "לא פעלנו מספיק!", הוא צועק, והקהל עונה לו בשאגה. השיא הגיע כשהכריז: "אנחנו חייבים להתייצב, חזקים יותר ממה שעשינו בשבעה באוקטובר הראשון! בקול רם יותר ממה שעשינו בשבעה באוקטובר הראשון!".
האמירה הברורה, שאינה משתמעת לשתי פנים, היא קריאה ישירה ומפורשת להמשך הטבח, לרצח נוסף של תינוקות, נשים וקשישים, ולביצוע פשעי מלחמה מחרידים, בדיוק כפי שעשו מחבלי החמאס ביישובי עוטף עזה. הקהל, במקום להזדעזע, הריע בהתלהבות, כשהוא חושף את פרצופו האמיתי – תמיכה בטרור רצחני ובאידאולוגיה ג'יהאדיסטית.

מעל ההמון המשולהב התנוסס בגאון דגל חמאס הירוק, לצד דגלי פלסטין, במה שהפך את הרחוב המרכזי בניו יורק למפגן טרור. המפגינים המשיכו בקריאות המוכרות "מהנהר ועד לים, פלשתין תהיה חופשית" – סיסמה שמשמעותה המעשית היא מחיקתה של מדינת ישראל מהמפה וגירוש או רצח של כל תושביה היהודים.
התמונות הקשות מגיעות על רקע עלייה חסרת תקדים בגילויי האנטישמיות בארצות הברית, בעיקר בקמפוסים היוקרתיים ובערים הנשלטות על ידי השמאל הפרוגרסיבי. נראה כי תחת מעטה של "דאגה לזכויות אדם", צומחת מפלצת של שנאת יהודים אלימה, המקבלת לגיטימציה ברחובות.
סטפן מילר, יועצו הקרוב של הנשיא טראמפ, הגיב על ההפגנה המכוערת: "אהבתי יותר את ניו יורק לפני שנתנו גרין קארד לאינתיפאדה". לאורה לומר, פעילת הימין האמריקנית, קראה למילר לבצע "פינוי המוני של מוסלמים".
