accessibility-icon
share-icon
צילום: שאטרסטוק
צילום: שאטרסטוק

טראמפ לאחר נאום נתניהו: "נראה שתהיה לנו עסקה בעזה"

דין ברנדשטטר

דין ברנדשטטר

ד תשרי ה'תשפו (26.09.25)

57

26

like

9

dislike

לאחר נאומו של ראש הממשלה נתניהו באו"ם, נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ אמר לעיתונאים לפני המראה כי "נראה שתהיה לנו עסקה בעזה" • בנאומו אמר נתניהו לחמאס: "הניחו את נשקיכם, ושחררו את אנשיי, אם תעשו זאת, לא נפגע בכם"


לאחר נאומו של ראש הממשלה באו"ם, נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ אמר לעיתונאים לפני המראה כי "נראה שתהיה לנו עסקה בעזה". "זה הסכם שישיב את החטופים, ויביא לשלום", אמר.

במהלך נאומו נתניהו התייחס למלחמה בעזה ואמר: חייבים לסיים את המלחמה בעזה ונעשה זאת כמה שיותר מהר. 48 חטופים עדיין בעזה. עשרים מהם עוד חיים. מורעבים, מעונים. הברקוד הזה  (לסרטון הזוועות) מזכיר לנו למה אנחנו נלחמים ולמה אנחנו חייבים לנצח. עוד לא סיימנו. חמאס נשבעים לעשות שוב את 7.10 שוב ושוב ובגלל זה אנחנו רוצים לסיים את העבודה ולעשות את זה כמה שיותר מהר"

נתניהו גם פנה בעברית לחטופים החיים בעזה באמצעות הרמקולים, והטלפונים עליהם השתלט צה"ל ואמר: "אחינו הגיבורים, לא שכחנו אתכם. אפילו לא לשנייה. העם כולו אתכם. לא נשקוט ולא נרפה עד שנחזיר את כולכם הביתה החיים והחללים כאחד".

ראש הממשלה הוסיף: "הניחו את נשקיכם, ושחררו את אנשיי, אם תעשו זאת, לא נפגע בכם". נתניהו פנה לאנשי העולם ואמר: "אם חמאס יניח את נשקו, המלחמה הזאת תסתיים".

עקבו אחרינו גם ב-Google News